ترک زولپیدم در منزل

زولپیدم و سرطان | پیام تندرستی
10 اکتبر 2023

بسیاری از مردم دنیا با بیخوابی دست و پنجه نرم می‌کنند و برای درمان بیخوابی به دنبال درمان هستند. یکی از رایج ترین داروهای درمان اختلالات خواب زولپیدم است که الگوی خواب شما را تنظیم می‌کند. در مصرف این دارو باید جوانب احتیاط را رعایت کرد و دلیل آن پتانسیل بالای اعتیاد به زولپیدم می‌باشد. اگر به هر دلیلی اعتیاد به زولپیدم شما سنگین است، باید بدانید که ترک زولپیدم در منزل بدون درخواست کمک حرفه‌ای از متخصصین یک مرکز درمانی خوب مانند کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی، می‌تواند بسیار دشوار باشد. بنابراین قبل از ترک زولپیدم در خانه باید ببینید چه مدت است که زولپیدم مصرف می‌کنید.

مدت زمان مصرف زولپیدم شما چقدر است؟

اگر قصد ترک زولپیدم در منزل را دارید، باید به زمانی که زولپیدم مصرف کرده‌اید، توجه لازم را داشته باشید. اگر در مدت زمان تجویزی پزشک این دارو را مصرف کرده باشید، تنها کافیست که برای قطع مصرف آن با پزشک خود مشورت کنید. اما اگر در مدت زمان بیشتری از تجویز پزشک و یا در دوزهای بیشتری از دوزهای تجویزی آن را مصرف کرده‌اید، احتمالا با قطع یکباره آن(یعنی استفاده از روش بوقلمون سرد) دچار علائم ترک زولپیدم خواهید شد. علائم ترک زولپیدم بسیار ناخوشایند است و هر چه اعتیادتان سنگین تر باشد، علائم ترک شدیدتری را تجربه خواهید کرد، لذا حتی اگر می‌خواهید برای ترک زولپیدم در خانه اقدام کنید، دریافت کمک حرفه‌ای را فراموش نکنید. زیرا متخصصین اعتیاد مرکز طلوعی دوباره با تجویز یک سری دارو به درمان علائم شما می‌پردازند و فرایندی ایمن را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

علائم ترک زولپیدم در منزل

همانگونه که گفتیم ترک زولپیدم در منزل، بدون کمک حرفه‌ای، تنها با روش بوقلمون سرد ممکن است. زیرا شما نمی‌دانید که چگونه به کاهش تدریجی دارو بپردازید. در هر دو رویکرد سم زدایی بوقلمون سرد و سم زدایی تدریجی، علائم ترک زولپیدم بروز خواهد کرد، اما تفاوت آن در شدت این علائم است. علاوه بر اینکه اگر کمک حرفه‌ای دریافت کنید، متخصصین مرکز ترک اعتیاد پیام تندرستی، برای کاهش شدت علائم ترک مذکور، از روش هایی مانند دارودرمانی استفاده می‌کنند تا شما کمترین ناراحتی را در طول روند درمان تجربه کنید. در حالیکه بدون کمک حرفه‌ای شما از دسترسی به دارو محروم خواهید بود. علائم زیر در صورت ترک زولپیدم در منزل ،بدون دریافت کمک حرفه‌ای، با شدت بیشتری بروز خواهد کرد:

• لرز
  • عرق
  • گرفتگی در عضلات
  • بیخوابی
  • تحریک پذیری
  • اضطراب
ترک زولپیدم در منزل - کلینیک پیام تندرستی

بهترین روش ترک زولپیدم در منزل

اگر محیط خانه را برای شروع زندگی سالم و طبیعی امن می‌بینید و قصد ترک زولپیدم در خانه را دارید، بهترین روش درخواست کمک از متخصصین یک مرکز درمانی خوب است. مرکز روانشناسی و ترک اعتیاد پیام تندرستی با بهره گیری از متخصصین مجرب و همچنین ارائه خدمات درمان سرپایی و بستری، آمادگی لازم را برای ترک زولپیدم در منزل از طریق درمان سرپایی دارد. در درمان سرپایی شما تنها بازه زمانی مشخص در هفته را به آمدن به کلینیک اختصاص می‌دهید و باقی زمان خود را در خانه می‌گذارنید.

البته اگر اعتیادتان سنگین باشد، پیشنهاد ما درمان بستری است، زیرا احتمال بروز علائم ترک ناخوشایند بیشتر می‌شود و لازم است تا تحت نظارت 24 ساعته قرار بگیرید تا در صورت ظهور عوارض ترک خطرناک سریعا توسط متخصصین درمان شوید و کمترین درد و خماری را تجربه کنید.

در حقیقت با دریافت کمک حرفه‌ای از متخصصین مرکز ترک اعتیاد پیام تندرستی، یک برنامه درمانی جامع برای شما و متناسب با موقعیت جسمی و روانی تان تنظیم خواهد شد و عمل به این برنامه است که می‌تواند کلید درمان اعتیادتان باشد.

برنامه درمانی جامع شامل ترکیبی از روش های درمانی به منظور بهبود قطعی، البته در کنار اراده شما، و تجربه فرایندی با حداقل درد و خماری می‌باشد. شما از این برنامه برای ترک زولپیدم در منزل نیز می‌توانید بهره بگیرید:

سم زدایی تدریجی بر طبق دوزهای تجویزی پزشک ترک اعتیاد

با انتخاب سم زدایی تدریجی ترک اعتیاد ، دوز مصرفی زولپیدم شما به مرور کاهش می‌یابد تا به صفر برسد. شما با استفاده از این رویکرد می‌توانید شدت علائم ترک بوجود آمده را تا حدی زیادی کاهش دهید.

دارو برای ترک زولپیدم در منزل

دارودرمانی در طول سم زدایی و بعد از آن به منظور بهبود علائم ترک زولپیدم ایجاد شده استفاده می‌شود تا کمترین درد را در طول فرایند درمان تجربه کنید.

روان درمانی حتی برای ترک زولپیدم در خانه!

همانطور که می‌دانید زولپیدم یک داروی خواب آور است و روی روان شما تا حد زیادی تاثیر می‌گذارد. پس از پاکسازی فیزیکی بدن از زولپیدم، اینبار روان درمانگر حاضر در مرکز روانشناسی و ترک اعتیاد پیام تندرستی وارد می‌شود تا بتواند منشا مصرف زولپیدم را پیدا کند و به درمان استرس های شما که منجر به بیخوابی می‌شود، بپردازد. در حقیقت روانشناس ترک اعتیاد به شما چگونگی مدیریت استرس و اضطراب را آموزش می‌دهد و از این طریق به درمان اعتیاد روانی شما می‌پردازد.

در این مطلب به بررسی چگونگی ترک زولپیدم در منزل پرداختیم. حالا می‌دانیم که اگر می‌خواهید بدون دریافت کمک از متخصصین اعتیاد برای ترک زولپیدم در خانه اقدام کنید، باید درد زیادی را تحمل کنید. اما بهترین روش ترک زولپیدم در منزل، این است که از سم زدایی تدریجی به همراه دارودرمانی و روان درمانی استفاده کنید و این کار تنها با دریافت کمک از متخصصین حوزه اعتیاد امکان پذیر است. در این راستا مرکز روانشناسی ترک اعتیاد به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد کشور آماده درمان شما عزیزان است. با ما تماس بگیرید و برای برخورداری از زندگی سالم و بدون اعتیاد آماده شوید.

2/5 - (1 امتیاز)