تجربه های ترک شیشه در کلینیک های لاکچری

کلینیک های لاکچری ترک اعتیاد
مدیرسایت
13 دسامبر 2022

برنامه‌های درمان اعتیاد به شیشه (متاآمفتامین) در کلینیک ‌های لاکچری مختلف متفاوت است. اما اصولا یک روش ترک شیشه تحت نظارت پزشک به بیمار ارائه می‌شود تا بتوان بر عوارض جانبی فیزیکی غلبه کرد. تجربه های ترک شیشه در کلینیک های لاکچری و موفقیت بیماران در ترک و عدم بازگشت، ما را بر آن داشت تا روند درمان در این کلینیک های لاکچری ترک اعتیاد را بررسی کنیم

برنامه درمان اعتیاد به شیشه در کلینیک های لاکچری

تجربه های ترک شیشه در کلینیک های لاکچری نشان می‌دهد در این مجموعه‌ها، برنامه‌های تخصصی و انحصاری بازپروری اعتیاد به شیشه به طور تخصصی ارائه می‌شود. اولین قدم ارائه یک سم زدایی ایمن و تحت نظارت پزشکی برای مدیریت وابستگی فیزیکی شما به شیشه است. در حالی که ترک شیشه همیشه جزء سخت‌ترین موارد ترک مواد مخدر بوده است، در کلینیک‌ها این فرآیند را تا حد امکان با درمان‌های مختلف راحت تر کرده است. پروتکل ترک توسط پرستار بالینی، روانپزشک ‌ها و متخصصین انجام و نظارت خواهد شد. پس از تکمیل فرآیند ترک، تیم کارشناسان یک برنامه درمانی فردی را ارائه خواهند داد. برنامه شما برای رسیدگی به ویژگی‌های وابستگی شیشه و مدیریت هر گونه چالش سلامت روانی طراحی شده است.

با هر بیمار به عنوان یک پروژه جدید، با دقت مدیریت رفتار می‌کنند. برنامه درمانی شخصی شده توسط تیم پزشکان تهیه می‌شود و در طول مدت برنامه اقامتی به دقت انجام می‌شود. همچنین در طول اقامت در کلینیک، یک درمانگر به صورت شبانه روزی برای پشتیبانی از شما و نظارت بر عملکرد احوالات شما حضور دارد. در برخی از این کلینیک‌ های لاکچری ترک اعتیاد درمان‌های مکمل متعددی مانند طب سوزنی و یوگا درمانی را برای مدیریت سطوح استرس و بازیابی سلامتی بیمار ارائه می‌دهند. در ادامه می خواهیم کلینیک های لاکچری برای ترک شیشه را به شما معرفی کنیم تا شما ابتدا این مراکز را بشناسید و بعد با روند ترک در این مراکز آشنا شوید.

معرفی کلینیک های لاکچری ترک شیشه

بسیاری از افراد درگیر اعتیاد به شیشه تمایل دارند که این اقدام به راحتی و بدون دردسر برای آن ها انجام شود که قطعا این راحتی در کلینیک های معمولی و کمپ ها ارائه نمی شود و باید به دنبال کلینیک های لاکچری بود. ما در این بخش کلینیک های لاکچری را برای ترک شیشه به شما معرفی می کنیم:

کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی

این کلینیک با علم به سختی روند ترک شیشه، علاوه بر درمان های فیزیکی، از درمان های روانی نوین هم استفاده می کند. این روند درمان نوین همراه با خدمات هتلینگ و امکانات رفاهی VIP انجام می شود که می توانیم این کلینیک را یک مرکز درمانی لاکچری نام‏گذاری کنیم. داشتن اتاق‏های لوکس، خدمات اورژانس و آمبولانس در مواقع لزوم و مشاوره‏های روزانه روانشناس از خدماتی است که نام این کلینیک را در بین کلینیک های لاکچری پر‏رنگ‏تر کرده است.

کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره

کلینک طلوعی دوباره با بهره‏گیری از خدمات نوین پزشکی در زمینه اعتیاد اقدام موثری انجام داده است. ارائه بهترین خدمات مشاوره ای در محیطی بسیار شیک، اتاق های بسیار لوکس برای بستری بیماران، داشتن ورزش‏های گروهی و تفریح از اقداماتی است که می توانیم این کلینیک را به عنوان یک مرکز درمانی لاکچری معرفی کنیم.

کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی

این کلینیک در سال های اخیر به عنوان بهترین و مجهزترین کلینیک های ترک اعتیاد شناسایی شده است. داشتن برنامه های تفریحی، یوگا درمانی، ماساژ، تغذیه مناسب و شخصی از مواردی است که این کلینیک را نسبت به کلینیک های دیگر متمایز کرده است. افرادی که قدم گذاشتن در راه ترک مواد مخدر و محرک برای آن ها سخت است می توانند به این کلینیک های لاکچری مراجعه کنند تا این مانع بزرگ از سر راه آن ها برداشته شود.

اتاق ترک اعتیاد بیماران معتاد

در ادامه چند کلینیک لاکچری دیگر هم برای ترک شیشه به شما معرفی می کنیم:

کلینیک ترک اعتیاد داریوش

کلینیک ترک اعتیاد آتیه

کلینیک ترک اعتیاد سایه

چرا سم زدایی در ترک شیشه ضروری است؟

اگر به شیشه معتاد هستید، مغز شما دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. اول، شما از نظر جسمی به ماده‌ای که برای شما مشکل ایجاد می کند، وابسته شده‌اید. این بدان معناست که مغز شما به حضور شیشه تکیه کرده است. از نظر روانی نیز وابسته شده‌اید. یعنی که کنترل برخی از رفتارهای خود را از دست داده‌اید. در نتیجه، اجباراً به دنبال منابع بیشتری برای شیشه می‌گردید. در این مرحله، نمی‌توانید مصرف مواد خود را بدون مواجهه با اثرات فیزیکی و عاطفی خاص متوقف کنید. این اثرات با هم به عنوان ترک مواد شناخته می‌شوند. هر دسته از ماده‌های مخدر علائم ترک معمول خود را ایجاد می‌کنند.

به عنوان مثال، فردی که الکل را ترک می‌کند ممکن است موارد زیر را تجربه کند:

  • یک حالت روانی مضطرب، افسرده یا آشفته
  • حالت تهوع
  • لرزش عضلانی

در بدترین حالت ممکن است این موارد را نیز تجربه کنید:

  • تشنج‌های ضعیف یا شدید

در مقابل، فردی که ماده مخدری مانند شیشه را ترک می‌کند ممکن است علائمی مشابه علائم زیر را تجربه کند:

  • گرفتگی یا درد عضلات
  • گرفتگی معده
  • خمیازه‌های پی در پی
  • خروجی زیاد مخاط، عرق و اشک
  • در تمام اشکال ترک، ممکن است اثرات روانی هوس شدید مواد را نیز احساس کنید.

علائم ترک شیشه ممکن است خفیف، متوسط یا شدید باشد. حتی در خفیف‌ترین حالت، احساساتی که تجربه می‌کنید ممکن است بر توانایی شما برای مقابله تأثیر بگذارد. مقابله با این علائم به تنهایی برای بسیاری از افراد غیر ممکن است. در غیاب یک راهنمای حرفه‌ای، آن‌ها تلاش خود را برای ترک شیشه متوقف می‌کنند و به مصرف شیشه باز می‌گردند.

به همه این دلایل، نیاز مبرم به سم زدایی مخدر شیشه تحت نظارت وجود دارد. در یک برنامه تحت نظارت و با مراجعه به یک کلینیک لاکچری ترک شیشه، مجبور نیستید به تنهایی ترک کنید، در عوض از مزایای زیر نیز بهره‌مند می‌شوید:

  • نظارت و مراقبت از متخصصان پزشکی آموزش دیده
  • یک محیط درمانی ایمن و حمایتی
  • کمک متخصص در مقابله با اثرات ترک
  • کمک فوری برای عوارض درمان و موارد اضطراری

این مزایا ترک مصرف شیشه را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند. آن‌ها همچنین به تضمین سلامت و تندرستی شما در طول فرآیند ترک کمک می‌کنند و در مواقع اضطراری در سم زدایی می‎تواند جان شما را نجات دهند.

عوارض جانبی مصرف شیشه

شیشه یک داروی محرک غیرقانونی، خطرناک و بسیار اعتیاد آور است که به دسته ای از مواد مخدر معروف به متا آمفتامین‌ها تعلق دارد. برخی از متا آمفتامین ها در داروهای تجویزی برای کمک به افرادی که با شرایطی مانند ADHD دست و پنجه نرم می‌کنند، استفاده می‌شود. کریستال مت با استفاده از چندین ماده سمی مانند ضد یخ یا اسید باتری ساخته می‌شود که خطرات موجود را افزایش می‌دهد.

عوارض جانبی عبارتند از:

  • توهم، هراس، و روان پریشی
  • رفتار عجیب، پرخاشگرانه و نامنظم
  • بیماری‌های عفونی و آبسه
  • افسردگی
  • زخم و خاراندن صورت
  • پوسیدگی دندان
  • آسیب دائمی به رگ‌های خونی
  • حملات قلبی یا سکته مغزی
  • مرگ.

هنگامی که شیشه وارد بدن می‌شود، مقادیر زیادی دوپامین و نوراپی را در مغز آزاد می‌کند که باعث می‌شود فرد احساس سرخوشی، پرانرژی بودن، اعتماد به نفس و عدم بازداری کند. با گذشت زمان، مصرف شیشه می‌تواند بیوشیمی مغز را تغییر دهد و منجر به وابستگی شود. هنگامی که سیستم پاداش مغز به ماده وابسته شد، احساس آرامش، رضایت یا شادی بدون مصرف شیشه بسیار دشوار می‌شود.

نشانه‌های اعتیاد به شیشه عبارتند از:

  • عدم توجه به ظاهر شخصی، فعالیت‌های اجتماعی، عزیزان یا مسئولیت‌ها.
  • رفتار روان پریشی مانند توهم یا پارانویا
  • تلاش‌های ناموفق مکرر برای ترک
  • احساس نیاز به مصرف و هوس کردن آن

ترک شیشه در کلینیک های لاکچری

اقدامات انجام شده برای حمایت و کمک به شما در روند سم زدایی استاندارد و ترک مصرف شیشه گسترده است. با این حال، برخی از افراد ترجیح می‌دهند در کلینیک های لاکچری ترک اعتیاد این روند را طی کنند. اما چرا؟

کلینیک های لاکچری  خدماتی فراتر از اصول اولیه مراقبت‌های استاندارد ارائه می‌کنند. آن‌ها این کار را با افزودن امتیازات یا امکانات رفاهی به طیف خدمات خود انجام می‌دهند. امتیازات و امکانات خاص در دسترس شما ممکن است از مرکز به مرکز متفاوت باشد. با این حال، لیست گزینه‌ها اغلب شامل موارد زیر است:

  • محیطی شبیه آبگرم
  • اتاق‌ها یا سوئیت‌های بزرگ و خصوصی
  • غذای
5/5 - (1 امتیاز)
مدیرسایت
دسته بندی مقاله : مقالات ترک اعتیاد

همین حالا تماس بگیرید

02158225
Call Now Buttonمشاوره رایگان