پیام تندرستی > مرکز ترک تریاک و شیره تریاک

مرکز ترک تریاک و شیره تریاک

ترک اعتیاد تریاک و ترک شیره تریاک

به دلیل مشکلاتی که در روند ترک شیره تریاک در بدن ایجاد می‌شود، انتخاب بهترین روش برای درمان اعتیاد به تریاک، دارای حساسیت بالایی بوده و لازم است حتماً تحت نظر بهترین پزشک ترک اعتیاد و کادر درمانی مجرب، انجام گیرد تا فرآیند ترک تریاک بدون بازگشت و با موفقیت خاتمه یابد. در صورتی که شخص قصد دارد اعتیاد خود را ترک کند، باید به کلینیک تخصصی ترک اعتیاد مراجعه کرده و زیرنظر پزشک اعتیاد و مشاوره‌های یک روان‌درمانگر، مراحل درمان خود را سپری کند چرا که روش انتخابی برای ترک اعتیاد به تریاک، بسته به شرایط جسمانی و روانی فرد، از هر شخص به شخص دیگر متفاوت است.

آمارهای رسمی نشان می‌دهد که ایرانی ها، بیش از  ۱۳ درصد مصرف کنندگان تریاک در جهان هستند. و روزانه در حدود ۸ نفر در اثر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست می‌دهند.

داشتن اراده‌ی قوی و انگیزه برای فرد بیمار می‌تواند برای شروع روند درمان بسیار مؤثر باشد اما باید مراقب بود که صرفاْ داشتن انگیزه و اراده نمی‌تواند فرد بیمار را به بهبودی کامل برساند. سیر درمان در ترک تریاک مسیری پیچیده و دشوار است که نیازمند نظارت دقیق یک تیم پزشکی چند تخصصی در بهترین مرکز ترک تریاک می‌باشد. همچنین مراحل ترک تریاک نیازمند امکانات بیمارستانی و کلینیکی است برای همین ترک تریاک در منزل به هیچ وجه امکان پذیر نیست و بسیار خطرناک می‌باشد.

بستری
1
- تماس با کلینیک. - پرزنت بیمار توسط پذیرش و ارائه توضیح روند درمان. - هماهنگی جلسه با روانشناس مجموعه به منظور ارائه مشاوره رایگان به بیمار. - توضیح روند درمان به بیمار در جلسه رایگان مشاوره.
روند درمان
2
روند درمان ترکیب دو روش دارو درمانی و روان درمانی است. حداقل طول دوره درمان از 2 تا 3 هفته (10 تا 21 روز) است که مدت زمان آن با توجه به وضعیت بیمار، میزان دوز مصرفی و نوع ماده ای که مصرف می شود، تعیین خواهد شد.
سرویس ها
3
اتاق های 1 تخته و 2 تخته در کلینیک در نظر گرفته شده است که دارای کمد و یخچال هستند. صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. امکان حضور همراه در اتاق های یک تخته فراهم است و همچنین امکان استفاده از تلفن همراه و اینترنت رایگان وجود دارد.
سم زدایی
4
سم زدایی با توجه به نوع اعتیاد و مواد مصرفی انجام می شود. روانپزشک بعد از اتمام دوره درمان نیز بیمار را فالو می کند و همچنین به جهت بهبود اختلالات روانشناسی ناشی از مصرف مواد در کنار ترک اعتیاد، روانکاوی با حضور روانشناس انجام می شود.
ترخیص
5
کارهای ترخیص بیمار بعد از اتمام دوره درمان و در صورت منفی بودن تست و نرمال شدن وضعیت بیمار از نظر روحی و فیزیکی با تایید پزشک متخصص انجام می شود. بعد از ترخیص نیز با توجه به نیاز بیمار جلسات مشاوره و روانکاوی با روانپزشک ادامه خواهد داشت.

ترک اعتیاد شیره تریاک چند روز طول می کشد؟

یکی از اولین دغدغه های بیمار بعد از ترک قطعی ترک تریاک مدت زمان ترک تریاک می‌باشد. قدم اولیه برای ترک اعتیاد، اراده کردن برای قطع مصرف ماده مخدر است. بعد از آن روش‌های انتخابی برای ترک اعتیاد مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند. زیرا با انتخاب روش‌های درست شما می‌توانید یک ترک اعتیاد بدون بازگشت و موفقیت آمیز را تجربه کنید. رایج‌ترین شیوه ترک تریاک به دو روش زیر است که هر کدام مدت زمان مخصوص به خودشان را دارند.

 

ترک تریاک چند روز طول میکشد

۱- ترک شیره تریاک به روش تدریجی

روش تدریجی ترک تریاک باید تحت نظر کلینیک‌های تخصصی ترک اعتیاد یا مرکز سم زدایی بدن برای سم زدایی سریع در اعتیاد انجام شود. در این روش فرد با کمک دکتر متخصص در طی یک روند مشخص علاوه بر کاهش تدریجی ماده مخدر از روش‌هایی مانند روان درمانی هم استفاده می‌کند. روش تدریجی یکی از اصولی‌ترین روش‌هایی است که در طی یک فرآیند مرحله به مرحله به بیمار کمک می‌شود تا بتواند وابستگی روحی و جسمی‌اش به ماده مخدر را از بین ببرد.

مدت زمان ترک تریاک و سم‌زدایی از جسم در این روش حداقل ۱۰ روز و با توجه به شرایط فرد و مدت زمان اعتیاد او برای ترک کامل و اطمینان از عدم بازگشت، می‌تواند از ۵ ماه تا ۱ سال متفاوت باشد.

۲- ترک شیره تریاک به روش سنتی و قطع ناگهانی مخدر

روش بعدی همان روش قدیمی (یا اصطلاحاْ ترک یابویی) است، که در این روش احتمال بازگشت بیمار به مصرف دوباره تریاک بسیار بالاست. عمدتاً افراد مبتلا به سوء مصرف تریاک حداقل یک بار این روش را امتحان کرده و با شکست مواجه شده‌اند. در روش سنتی ترک تریاک، بدن برای ترمیم و سازگاری خود با نبودن تریاک به زمان زیادی نیاز دارد.

بطور کلی این روش اصولی نیست و به دلیل شوک ناگهانی که به بدن ایجاد می‌کند نه تنها فرآیند خماری و سم زدایی را دشوارتر می‌کند بلکه باعث از دست دادن انگیزه بیمار برای ترک تریاک نیز می‌شود. در نظر داشته باشید که به طور طبیعی مدت زمان دفع شیره تریاک از بدن به تنهایی ۱۲ روز طول می‌کشد. پس بهتر است این بازه زمانی در کلینیک‌های معتبر ترک اعتیاد انجام شود.

ترک شیره تریاک به روش سنتی

بهترین راه ترک تریاک بدون دارو

در بسیاری از مراکز ترک اعتیاد تریاک برای ترک بیماران، از داروهایی مانند متادون یا قرص ب۲ به عنوان یک روش درمانی به صورت سرپایی استفاده می‌شود. اگر مصرف این دارو‌ها با نظر پزشک ترک اعتیاد صورت نگیرد می‌توانند حتی بیش از خود تریاک اعتیادآور باشند. این داروها در موارد خاص بنا به تشخیص استفاده می‌شود و تجویز آن به همه بیماران وابسته به تریاک می‌تواند بی‌نتیجه و یا حتی خطرناک باشد.  پس شاید تصور کنید که ترک اعتیاد تریاک بدون دارو قطعاً بهتر است که جواب صد در صد منفی است. در نهایت ترک تریاک بدون دارو از نظر پزشکی امکان پذیر نیست.

شاید در بعضی مراکز از روش‌های سنتی و داروهای گیاهی برای درمان اعتیاد به تریاک استفاده شود اما همه این روش‌ها کاملاً غیر علمی بوده و در بسیاری از آزمایش‌های صورت گرفته بر روی این داروهای گیاهی نشان داده که از مواد مخدر دیگری در آن‌ها استفاده شده است.

ورزش کردن و یا تغذیه مناسب می‌تواند در دوره ترک شیره تریاک از نظر جسمانی مفید باشد ولی به هیچ وجه نمی‌تواند به عنوان یک روش درمانی برای ترک تریاک در نظر گرفته شود.

مرکز خدمات سم زدایی بدن از مواد مخدر با نام کلینیک پیام در این حوزه فعالیت دارد و بهترین خدمات را در زمینه سم زدایی بدن ارائه می دهد.

از آنجایی که داروهای جایگزین مانند متادون صرفاً نوع ماده‌ی اعتیادآور را عوض می‌کنند و داروهای گیاهی به هیچ عنوان از نظر پزشکی مورد تأیید نیستند و ورزش و تغذیه صرفاً به عنوان تقویت کننده جسمانی به فرد بیمار کمک می‌کنند، پس بهترین انتخاب مراجعه به روانپزشک اعتیاد در مراکز معتبر این حوزه که دارای مجوز بستری هستند می‌باشد. استفاده از روش‌های غیر دارویی توسط روانشناس اعتیاد به عنوان بخش مکمل در سیر درمان بیمار می‌تواند بهترین گزینه برای ترک قطعی تریاک و بدون بازگشت باشد.

آیا روشی برای ترک تریاک بدون درد وجود دارد؟

از آنجایی که خود تریاک یک داروی ضد درد به نام مورفین دارد به همین دلیل قطع مصرف و خماری تریاک با درد همراه است. در کلینیک پیام تندرستی برای ترک اعتیاد بدون درد با تجویز دکتر از برخی داروها با توجه به شرایط بیمار برای کنترل درد استفاده می‌شود. فراموش نکنید که اگر این عمل بدون مشورت و در خانه انجام شود اعتیاد به مورفین یا دیگر داروها را به همراه دارد. ترک مورفین هم مانند ترک تریاک نیازمند مراحل مخصوص به خودش است.

ترک تریاک بدون درد

علائم جسمی اعتیاد به تریاک

اعتیاد به تریاک مشکلات جسمی متعددی مانند: یبوست و افسردگی تنفسی را به دنبال دارد. هرچه مدت مصرف مشتقات تریاک طولانی‌تر باشد، احتمال بروز این عوارض نیز بیشتر می‌شود. علائم جسمی شایع ناشی از سوءمصرف تریاک یا اعتیاد به شیره تریاک به شرح زیر است:

  • خشکی دهان
  • اتساع مردمک‌ها
  • بی‌حالی
  • پرخوابی یا کم‌خوابی

بعضی عوارض مصرف مزمن تریاک شدیدتر از عوارض دیگر است. افرادی که چند سال است به مسکن‌هایی مانند اکسی کانتین اعتیاد پیدا کرده‌اند، با مشکلات جدی‌تری از قبیل موارد زیر مواجه می‌شوند:

  • فشار خون پایین
  • حالت تهوع یا استفراغ
  • سرخ شدن پوست
  • خستگی مزمن

بسیاری از بیماران دچار اعتیاد به تریاک سعی می‌کنند خودشان مصرف تریاک را یکباره کاهش دهند، اما در اثر کاهش یا قطع مصرف با خطرات ترک ناگهانی تریاک روبه‌رو می‌شوند که کنترل علائم ترک اعتیاد را برایشان سخت می‌کند. ترک ناگهانی تریاک بدون نظارت پزشک ترک اعتیاد با علائمی مانند دل پیچه، درد عضلانی و تعریق شدید همراه است.

عوارض مصرف تریاک

مصرف تریاک در هیچ سطحی ایمن نیست. به علاوه مصرف هر دارو و مادهای با خطرات و عوارض جانبی خاصی همراه است، بنابراین در مصرف هر نوع دارو و ماده‌ای احتیاط کنید.

عوارض اصلی مصرف تریاک ناشی از وجود مجموعه‌ای از آلکالوئیدها است که اصطلاحاً به آن‌ها اوپیات گفته می‌شود. اوپیات‌ها بر عملکرد مغز و نخاع اثر می‌گذارند. اندازه‌گیری غلظت، درجه خلوص و قدرت آلکالوئیدهای موجود در تریاک دشوار است، چرا که مقدار آلکالوئیدها در تمام روش‌های ساخت، محموله‌ها، ناحیه‌های کشت و روش‌های آماده‌سازی یکسان نیست.

ماندگاری اثر تریاک دو تا سه ساعت است، البته دوام اثر تریاک تابعی از درجه خلوص تریاک مصرف شده است و مقاومت بدن مصرف کنندگان نسبت به اثر تریاک به سرعت افزایش می‌یابد.

اثرات و عوارض مصرف تریاک در تمام بیماران یکسان نیست و به موارد زیر بستگی دارد:

  • جثه، وزن و وضعیت سلامتی
  • نظم در مصرف تریاک
  • مصرف همزمان داروها و مواد مخدر دیگر
  • میزان مصرف
  • قدرت و درجه خلوص تریاک

عوارض درازمدت مصرف تریاک

مصرف مزمن تریاک منجر به بروز مشکلات جسمی مزمنی مانند شکنندگی استخوان‌ها، تغییرات هورمونی و مشکلات روده می‌شود. به علاوه سوءمصرف مرتب تریاک خطر ابتلا به سندرم روده ناشی از مصرف مواد مخدر را افزایش می‌دهد که با دل درد مداوم همراه است.

مصرف درازمدت تریاک اجازه نمی‌دهد که عضلات روده عملکرد روان همیشگی خود را داشته باشند، در نتیجه بیمار دچار یبوست می‌شود. به علاوه مصرف تریاک در بلندمدت باعث خشک شدن غشاهای مخاطی می‌شود و به خشکی دهان و مجاری مقعدی دامن میزند. تحمل بدن نسبت به تریاک به سرعت افزایش می‌یابد، در نتیجه وابستگی جسمی خطر اوردوز را افزایش می‌دهد.

مصرف مرتب تریاک عوارض زیر را به دنبال دارد:

  • ناراحتی شدید
  • نامنظم شدن قاعدگی و دشوار شدن آبستنی
  • از دست دادن میل جنسی
  • یبوست
  • آسیب قلبی، ریوی، کبدی و مغزی
  • آسیب دیدن عروق، پوست، قلب و عفونت ریه در اثر تزریق
  • بیمار مقدار مصرف را به تدریج افزایش می‌دهد تا همان اثر قبلی را تجربه کند.
  • وابستگی به دیگر مواد مخدر
  • مشکلات مالی، شغلی یا اجتماعی

عوارض روانی ناشی از سوءمصرف تریاک به اندازه مشکلات جسمی ناراحت کننده است. مصرف تریاک ارتباط تنگاتنگی با اضطراب، افسردگی و اختلال دوقطبی دارد. این اختلال‌های روانی در صورت درمان نشدن، مصرف مستمر تریاک یا مرگ را در پی دارند، برای ترک باید به مرکز ترک اعتیاد که مورد تایید است، مراجعه کنید.

ترک شیره تریاک با متادون امکان پذیر است؟

یکی از رایج ترین جستجوها در رابطه با ترک تریاک، در مورد ترک تریاک با متادون است؛ اما آیا واقعا این امر امکان پذیر است؟ عمدتاً استفاده از متادون برای مخدرهای افیونی مانند هروئین و تریاک کاربرد داشته و میل به مصرف را کمتر می‌کند. اما همان طور که قبلاً گفته شد متادون خود یک ماده اعتیادآور است و استفاده خودسرانه آن به تنهایی برای درمان وابستگی به تریاک به هیچ عنوان منطقی و عملی نیست.

چرا که در بسیاری از موارد فرد پس از درمان به جای تریاک به متادون اعتیاد پیدا خواهد کرد و در بهترین حالت با نظارت دکتر متخصص، صرفاً وابستگی جسمانی فرد با این دارو کنترل خواهد شد اما وابستگی روانی به مصرف تریاک را باید با روش‌های پزشکی دیگر درمان کرد.

در نظر داشته باشید که مصرف خودسرانه این دارو و یا قطع مصرف آن بدون نظارت پزشک متخصص به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و می‌تواند عوارض بسیار خطرناکی را برای بیمار به همراه داشته باشد.

باورهای غلط درمورد ترک تریاک در خانه چیست؟

متأسفانه در موضوع اعتیاد باورهای غلط بسیاری در بین عموم مردم وجود دارد. ترک شیره تریاک در منزل نیز از این دست باورهای غلط است. از نظر تخصصی امکان درمان چنین بیماری‌هایی در شرایط غیر کنترل شده امکان پذیر نیست و می‌تواند بسیار خطرناک باشد. سیر درمان شامل بخش‌هایی است که موجب می‌شود نتوان ترک تریاک را در خانه انجام داد.

طبق پروتکل‌های تبیین شده توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امکان انجام تمامی مراحل ترک تریاک در مراکز غیرپزشکی بدون مجوز بستری امکان‌پذیر نیست. چرا که سیر درمان نیازمند شرایط و امکانات بیمارستانی، اورژانسی، اتاق ICU و تجهیزات خاص پزشکی است که قاعدتاً در منزل هیچ فردی وابسته به تریاک این امکانات وجود ندارد.

امکان اورژانسی شدن وضعیت بیمار و از کار افتادن علائم حیاتی در زمان سم زدایی و سیر درمان وجود دارد پس نیاز است که بیمار زیر نظر تیم تخصصی پزشکی و کادر درمانی در فضای بیمارستانی دوره درمان خود را سپری کند.

با این حال فرد پس از پایان دوره بستری و ترک تریاک می‌تواند روند درمان خود را در منزل سپری کند. حتی در این شرایط هم فرد وابسته به تریاک می‌بایست به صورت دوره‌ای و منظم با روانشناس خود جلسات فردی و گروهی داشته باشد. همچنین باید طبق تجویز دکتر روانپزشک خود داروهای لازم را مصرف کرده و ویزیت روانپزشک باید به صورت دوره‌ای انجام گیرد تا در صورت نیاز میزان داروها و نوع آن بسته به وضعیت بیمار توسط پزشک تغییر کند.

روش ترک شیره تریاک در خانه

خانواده باید بدانند که در این زمان فرد بیمار بیشترین حمایت عاطفی و بیشترین میزان از درک را نیاز دارد پس باید او را تا پایان این مسیر به بهترین شکل همراهی کنند. انتخاب مناسب‌ترین مواد غذایی هم علاوه بر کمک به فرآیند سم زدایی و کاهش اثرات منفی مخدر ها، می توانند انرژی فرد را به او بازگرداند.

برای ترک اعتیاد به تریاک همین حالا اقدام کنید

پرسنل و کادر پزشکی با تجربه در کلینیک پیام، که یک کلینیک بستری ترک اعتیاد در تهران است، تلاش می‌کنند تا در زمینه ترک اعتیاد به هر ماده مخدری به شما و عزیزانتان کمک رسانی کنند. شما نیز می‌توانید در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره‌های بیشتر همین حالا با شماره تلفن 41 22 22 22 – 021 تماس حاصل فرمایید.

بهترین راه ترک اعتیاد تریاک

یکی از بهترین راه‌هایی که می تواند منجر به ترک اعتیاد تریاک شود، استفاده از روانپزشک اعتیاد و تجویز داروهای روانپزشکی است. اثر مواد مخدر بر مغز را حتماً می دانید. در کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی، این داروها تحت نظر روان‌پزشکان اعتیاد با سابقه چندین ساله تجویز می‌گردد. این داروها به مغز در بازیابی تغییرات ناشی از اپیوئیدها و داروهای مشتق تریاک (شیره تریاک) کمک بیشتری می‌کنند. به طور کلی برای افرادی که اعتیاد شدید به تریاک و شیره تریاک دارند، درمان بستری تدریجی راه موفقیت آمیزتری است.

ترک شیره تریاک در کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی

برای ترک اعتیاد شیره تریاک چندین مرحله وجود دارد که استفاده از هر کدام از روش‌ها بستگی به شرایط جسمانی فرد و میزان مصرف او خواهد داشت. حتی افرادی که به شدت به تریاک اعتیاد دارند، می‌توانند از روش‌های درمانی‌ که در این مرکز ترک تریاک ارائه می‌شود استفاده کنند و اقدام به ترک اعتیاد تریاک کنند.

تمام مراحل درمان تحت نظر روان پزشک و کادر درمانی مجرب قرار می‌گیرد و تا پایان مراحل شما را همراهی خواهند کرد. مدیریت ترک اعتیاد تریاک می‌تواند کار دشواری باشد و نیاز به صبر بالایی دارد که با تلاش زیاد و ممارست در این امر، میسر است.

ترک اعتیاد تریاک روش‌های مختلفی دارد که شامل سم‌زدایی بدن از تریاک، بستری تدریجی، درمان‌های روان‌شناسی، تجویز داروهای ترک تریاک و … است. مدت زمانی که لازم است فرآیند درمان کامل شود، بستگی به شرایط روحی و جسمی فرد دارد. این که چه برنامه‌ای برای ترک اعتیاد به تریاک استفاده شود، بستگی به شدت اعتیاد، سیستم حمایتی و سایر عوامل خواهد داشت ولی مهم‌ترین روش‌ها در کلینیک پیام تندرستی به شرح زیر است که پس از مشاوره پیش از بستری، مشخص خواهد شد:

  • سم‌زدایی فوق سریع بدن از تریاک
  • بستری تدریجی برای ترک تریاک و شیره‌ی آن
  • تشخیص دوگانه و درمان اختلالات مربوط به آن
ترک شیره تریاک در کلینیک پیام تندرستی

سم‌زدایی فوق سریع بدن از تریاک

یکی از روش‌هایی که برای ترک در این مرکز استفاده می‌شود، سم‌زدایی فوق سریع بدن از تریاک است که به آن UROD گفته می‌شود. این روش برای ترک تریاک کافی نیست و در بسیاری از موارد هم طبق تشخیصی که دکتر متخصص بر اساس شرایط جسمانی و روانی بیمار می‌دهد، می‌توان از این مرحله گذر کرد و به مرحله‌ی بستری تدریجی رسید.

بستری تدریجی برای ترک تریاک

اگر لازم باشد که بیمار از روش بستری تدریجی استفاده کند، “کلینیک تخصصی ترک اعتیاد پیام تندرستی” این امکان را برای مصرف‌کننده‌ها فراهم می‌کند که به صورت شبانه‌روزی، تحت مراقبت و بستری باشند و از راهنمایی‌های بهترین روان‌پزشک‌ها و  روان‌شناس‌ها بهره‌مند شوند. معمولاً این روش بازدهی بیشتری نسبت به درمان اعتیاد در خارج از کلینیک دارد چون بیماران علاوه بر توصیه‌ها و روش‌هایی که استفاده می‌شود، از حمایت‌های کادر درمانی هم بهره‌مند می‌شوند.

در این روش افرادی که قصد ترک دائمی شیره تریاک را دارند، می‌توانند در درمان‌های فردی، گروهی و خانوادگی شرکت کنند که این نوع درمان بعد از روش سم‌زدایی بدن از تریاک انجام می‌شود. در این مرحله، علت و ریشه‌ی اعتیاد مشخص شده و از لغزش بعد از ترک اعتیاد تریاک جلوگیری می‌کند.

تشخیص دوگانه و درمان اختلالات مربوط به آن

افرادی که به اعتیاد دچار می‌شوند در برخی موارد با اختلالات دیگری هم به طور همزمان مواجه می شود که در این مرکز تخصصی ترک اعتیاد تریاک، به اینگونه اختلالات توجه ویژه‌ای می‌شود. چرا که این بیماری‌ها می‌تواند خود علت گرایش فرد به اعتیاد باشد. درمان اختلالاتی که به صورت هم‌زمان با اعتیاد به تریاک به وجود می آیند، شامل رفتار درمانی شناختی (CBT)، درمان رفتاری گویشی، یا مدیریت وابستگی هستند.

بیشتر افرادی که به تریاک اعتیاد دارند، ممکن است از یک اختلال مربوط به سلامت ذهنی رنج ببرند و معمولا اضطراب و افسردگی از جمله این اختلالات است. در صورتی که این اختلالات درمان نشوند، می‌توانند عواقب جبران ناپذیری برای مصرف کننده ایجاد کنند، حتی پس از پایان وابستگی جسمی فرد به تریاک، بازگشت به اعتیاد را به دنبال داشته باشد. روان درمانگران کلینیک پیام تندرستی می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند.

بهترین راه ترک اعتیاد شیره تریاک

راه‌های غیر پزشکی ترک شیره تریاک

برای ترک تریاک راه‌های غیر تخصصی و غیر پزشکی هم وجود دارد که البته مورد تایید وزارت بهداشت نیستند و تنها در بعضی مراکز غیر استاندارد و بدون مجوز وزارت بهداشت، توسط افراد غیر متخصص انجام می شوند. این روش‌ها به هیچ عنوان مورد تایید سازمان های جهانی پزشکی و تخصصی نبوده و می‌تواند مشکلات دیگری به جز عوارض اعتیاد برای شخص به وجود آورد، بنابراین برای ترک حتما به بهترین مرکز ترک تریاک مراجعه کنید. در ادامه تنها جهت آگاهی، برخی از این روش‌ها را معرفی می‌کنیم.

۱ـ  ترک اعتیاد تریاک در منزل

یکی از روش های غیراصولی و غیراستاندارد، ترک تریاک در منزل است. معمولا افرادی که دوز مصرفی پایینی دارند از این روش استفاده می‌کنند که با این حال بهتر است زیر نظر تشخیص دکتر متخصص ترک اعتیاد تریاک باشد. این روش که به یکی از درمان های اعتیاد سرپایی معروف است، بدون بستری شدن سپری می‌شود و ترک اعتیاد تریاک در خارج از محیط کلینیک انجام می‌شود.

این روش معمولا برنامه‌ریزی ساعتی کمتری نسبت به مراقبت بستری در کلینیک دارد ولی برای این روش هم بهتر است از یک متخصص یا روان پزشک کمک گرفته شود.

۲ـ ترک اعتیاد تریاک به روش سنتی

در این روش از داروهای گیاهی استفاده می‌شود که این داروها به دلیل این که موادی شبه مخدر هستند، باعث اعتیاد فرد به مواد دیگر می‌شوند و ناآگاهی مصرف کننده و اطرافیان او در این زمینه باعث می‌شود تا مشکلات بیشتری برای او ایجاد شود. متادون یکی از انواع این داروها برای ترک تریاک است که نه تنها تریاک را درمان نمی‌کند، بلکه باعث اعتیاد فرد به متادون می‌شود.

۳ـ ترک تریاک با اسپند

یکی از روش‌هایی که برای ترک تریاک معرفی می‌کنند، استفاده از دود اسپند یا خوردن دانه‌های آن است که این روش از نظر پزشکی مورد تایید نیست و تضمینی هم وجود ندارد که به کمک این روش مصرف کننده موفق به ترک اعتیاد تریاک شود.

شخص هنگام ترک اعتیاد تریاک با اسپند دچار علائم ترک می‌شود ولی به دلیل این که نظارت پزشک متخصص وجود ندارد، دچار لغزش شده و مجدد به مصرف تریاک روی می‌آورد. و یا در صورت عدم مصرف دوباره، علائم ترک اعتیاد تریاک می‌تواند عوارض خطرناکی را برای بیمار داشته باشد.

علائم ترک اعتیاد به تریاک

ترک شیره تریاک باعث دردهای جسمانی زیادی می‌شود که گاهی در سطح روانی هم مشکلاتی را پدید می‌آورد و باعث بروز فشارهای عصبی در فرد می‌شود. در این شرایط کمک گرفتن از کادر درمانی متخصص ضروری است. برخی از علائم ترک اعتیاد تریاک که در فرد پس از قطع مصرف بروز می‌کند به شرح زیر است:

  • تعریق زیاد
  • احساس بی قراری و بی تابی
  • دردهای عضلانی و درد شدید مفاصل
  • بروز حملات هیجانی از جمله ترسیدن
  • حس سرما و لرزش بدن به دلیل سرما با گرم بودن محیط
  • بی‌حوصلگی، خستگی و احساس کرختی
  • پرخاشگری و بروز تغییرات در خلق و خو

اکثر مواقع این علائم ترک برای بیمار غیرقابل تحمل بوده و در نتیجه، شخص مجددا به سمت مصرف تریاک کشیده شود. یکی از مهمترین وظایف روانپزشک ترک اعتیاد در کلینیک پیام تندرستی کنترل درد و عوارض ناشی از قطع مصرف تریاک است.

راه های غیر پزشکی ترک تریاک

ترک تریاک بدون بازگشت

مهم‌ترین بخش در ترک تریاک، پیگیری روند درمان پس از ترخیص از مراکز ترک اعتیاد می‌باشد. در این مرحله اگر بیمار در روند درمان خود کوتاهی کند ممکن است به راحتی مجدداً به مصرف تریاک روی آورد. از این رو مراقبت‌های پس از ترک تریاک، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مشکلاتی مانند بی‌خوابی بعد از ترک تریاک، وسوسه مصرف مجدد تریاک، عوارض روانی بعد از ترک، مشکلات بازگشت به جامعه و محیط کار و مسائلی از این دست همگی تأثیر بسیار زیادی در بازگشت فرد به مصرف مجدد دارد. از این رو فرد وابسته به مصرف تریاک بعد از سم زدایی و پاک‌سازی جسم خود باید سیر درمان پس از ترخیص را ادامه دهد تا درمان قطعی اعتیاد به تریاک انجام پذیرد.

ایمپلنت نالتروکسان در ترک قطعی شیره تریاک

در مرکز ترک اعتیاد پیام تندرستی به عنوان بهترین مرکز ترک تریاک برای جلوگیری از وسوسه مصرف تریاک و نزدیک شدن به ترک قطعی شیره تریاک، علاوه بر روش‌های روانشناسی و مشاوره‌های فردی و نظارت های مستمر روانپزشک متخصص اعتیاد، از روش‌های جدید پزشکی مانند ایمپلنت نالتروکسان برای ترک اعتیاد استفاده می‌گردد.

در این روش با کاشت زیر پوستی یا همان ایمپلنت داروی ضد مخدر نالتروکسان در بدن فرد می‌توان تا درصد بسیار زیادی تمایل جسمی بیمار به مصرف تریاک را تا مدت مشخصی پس از ترخیص کنترل کرد. لازم به ذکر این روش به صورت عمومی بر روی تمام بیماران انجام نخواهد شد.

برای ایمپلنت باید شرایط بیماری فرد، نوع ماده اعتیادآور، وضعیت جسمانی، شرایط محیطی فرد پس از ترخیص و… را مورد بررسی قرار داد. همچنین برای استفاده از این روش می‌بایست سیر کامل درمان و سم زدایی بدن از اعتیاد انجام شده و پس از بهبود می‌توان از این روش استفاده کرد.

برای آشنایی بیشتر با این دارو و تاثیر آن در درمان اعتیاد می‌توانید با شماره های کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی تماس بگیرید.

اولین اقدام برای ترک شیره تریاک، این است که شخص انگیزه لازم برای درمان را داشته باشد و یکی از بهترین راهکارها، کمک گرفتن از مشاور و روان درمانگر و شروع جلسات درمانی است. مصرف کننده با کمک مشاور می‌تواند انگیزه خود را برای رهایی از اعتیاد قوی تر کرده و از راهکارهای علمی و عملی برای جلوگیری از مصرف مجدد استفاده کند.

پیدا کردن ریشه اعتیاد می‌تواند یک عامل مهم برای جلوگیری از عود مصرف تریاک باشد که مشاوره و راهنمایی‌های یک فرد متخصص می‌تواند در این زمینه مفید واقع شود. متخصص ترک اعتیاد با ریشه‌یابی و شناسایی عواملی که ممکن است در آینده منجر به مصرف دوباره فرد گردد و تلاش برای برطرف کردن آن‌ها، می‌تواند احتمال موفقیت در ترک کامل تریاک را بسیار افزایش دهد.

ترک تریاک به صورت تخصصی، علمی و اصولی، برای جلوگیری از بی‌خوابی ترک تریاک، کنترل درد خماری تریاک، جلوگیری از بازگشت مجدد به مصرف و… با ارائه راهکارهای نوین امکان پذیر است اما نیازمند بهره‌مندی از متخصصین پزشکی و محیط مجهز بیمارستانی در مراکز ترک اعتیاد با مجوز رسمی است.

سیر درمان اعتیاد در کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی در تهران با استفاده از جدیدترین متدها و روش‌های استاندارد انجام می‌گیرد. این مرکز جزء اندک مراکزی است که مجوز بستری اعتیاد از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را دارند و خدمات این کلینیک شامل بررسی‌های تشخیصی، درمان‌های دارویی و غیر دارویی، مشاوره و جلسات روان شناختی به صورت فردی یا گروهی می باشد.

ما تا پایان راه با شما هستیم.

خدمات کلینیک پیام تندرستی برای درمان اعتیاد تریاک

درمان اعتیاد تریاک در کلینیک پیام تندرستی توسط مجرب ترین کادر پزشکی ترک اعتیاد، انجام می شود، پیام تندرستی بهترین مرکز ترک اعتیاد تریاک با مجوز رسمی بستری بیماران سوء مصرف مواد از وزارت بهداشت همراه با مشاوره رایگان بستری و درمان است. فعالیت های عمده این مرکز در زمینه‌های روانپزشکی و روانشناسی که شامل بررسی های تشخیصی، درمان های دارویی و غیردارویی، مشاوره و روش های مختلف روان درمانی انفرادی و گروهی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی و روان تنی و از جمله اعتیاد و به عبارت دیگر سوء مصرف و وابستگی به انواع مواد مخدر، مواد محرک و مواد روانگردان است.

خدمات ارائه شده در مرکز پیام تندرستی:

  1. خدمات اورژانسی و شبانه روزی به صورت ویژه
  2. استفاده از به روزترین روش های ترک اعتیاد مواد مخدر
  3. انجام تمام آزمایش های پزشکی
  4. همراهی پزشک متخصص در مراحل درمان
  5. پرستار 24 ساعته
  6. بستری تفکیک شده و اختصاصی
  7. امکانات هتلینگ و رفاهی که فضای اختصاصی همراه با امکانات تردمیل، میز تنیس و … در اختیار بیمار قرار داده می شود.
  8. پیگیری پس از درمان
  9. خدمات روانپزشکی و روانشناختی ترک اعتیاد

مراحل بستری در کلینیک پیام تندرستی:

  1. مشاوره اولیه بستری
  2. پذیرش بیمار
  3. آزمایش خون و تست اعتیاد
  4. شرح حال بیمار از خانواده و همراه بیمار و خود بیمارتوسط روانشناس
  5. ویزیت روانپزشک
  6. دریافت داروهای اولیه بعد از ویزیت دکتر
  7. و در انتها بستری انجام می شود.

درمان با داروهای روانپزشکی انجام می شود که هیچ گونه وابستگی در شخص ایجاد نمی کنند. در طی دوره بستری نیز ویزیت روانشناس جهت سیر بیماری و ریشه یابی علت اعتیاد، ویزیت روانپزشک جهت تغییر دوز داروها نیز انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد روش های بستری مربوط به هر ماده مخدر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

جديدترين روش مصرف داروي نالتروكسان استفاده از ايمپلنت آن است. از ويژگي هاي اين روش استفاده طولاني مدت بدون نياز به مصرف روزانه خوراكي آن است با اين روش همواره مقدار مشخصي از دارو وارد بدن ميشود.در درمان اعتياد و وابستگي به انواع مخدر ها مانند تریاک  و… و همچنين درمان وابستگي به الكل و ديگر مواد توهم زا ها مثل ماري جوآنا ( حشيش ) نيز مؤثر است ، اين روش باعث كاهش وسوسه ي فرد براي مصرف مجدد و هم چنين بروز علائم محروميت ناشي از عدم مصرف مواد مخدر ميشود و افرادديگر لذتي از مصرف نمي برنددر كلينيك تخصصي روانپزشكي و ترك اعتياد پیام بعداز سم زدايي ، كاشت نالتروكسان توسط جراح انجام ميشود و فرد بهتر است براي رواندرماني هفته اي يكبار به روانشناس و ماهي يكبار براي ويزيت روانپزشكي با دكتر خود در ارتباط باشد تا به نتيجة قطعي و بهبودي كامل خود برسد.

سوالات متداول در مورد ترک شیره تریاک

  1. بهترین روش ترک تریاک و شیره چیست؟

در انتخاب بهترین روش ترک تریاک و شیره، متخصص مجرب به دوز مصرفی و شرایط فرد توجه می کند و برنامه درمانی متناسب با شخص را تنظیم می کند.

  1. ترک اعتیاد به تریاک و شیره چند روز طول می کشد؟

مدت زمان ترک شیره و تریاک معمولا بین 1 تا 3 هفته خواهد بود و بستگی به نظر متخصص دارد که بر اساس میزان اعتیاد فرد به تریاک مشخص خواهد شد.

  1. شیره و تریاک را چگونه باید ترک کرد؟

مراجعه به مرکز ترک تریاک و شیره بهترین گزینه برای ترک است. خوددرمانی در منزل نتیجه ای عکس خواهد داشت زیرا که از روش های به روز طبق وضعیت فرد استفاده نخواهد شد.

مدیرسایت
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

سلام وقت بخیر خسته نباشید بنده به تریاک اعتیاد دارم خواستم ببینم امکانش هست خون روتصفیه کنید هزینش چقدر میشه .البته یک سری به روش فوق سریع در کمپ اقدام به ترک کردم ولی به خاطر این که بعداز ترک فوق سریع خیلی عذاب کشیدم نمیخوام واسه دومین بار مجدد این روش رو انجام بدم.ایا امکان این هستش که خون رو به طور کلی عوض کنید؟ممنون میشم راهنمایی بفرمائید. خیلی ممنون از زحمات بی وقفه شما عزیزان خدا خیرتون بد

علی سپیدار
16 ژوئن 2020

    متاسفانه همچین چیزی اصلا پزشکی و درمان اصولی اعتیاد به مواد نمیباشد. تنها روش سم زدایی بدن از مواد مخدر در مراکز ترک اعتیاد با مجوز رسمی از وزارت بهداشت توسط کادر درمانی متخصص انجام میگردد که پزشک بعد از ویزیت و نتیجه آزمایشات اولیه ، برنامه درمانی شما را تشخیص می دهد.

    کلینیک پیام تندرستی
    16 ژوئن 2020

      سلام وقتتون بخیر میخواستم هزینه یک دوره درمان مصرف تریاک روزی یک گرم و مدت زمانش بدونم ایا سر پایی امکانش هست بدون اینکه خانواده متوجه بشه

      علی رادمهر
      16 سپتامبر 2020

        سلام دوست عزیز
        برای دریافت مشاوره با شماره 41 22 22 22 – 021 تماس بگیرید.

        کلینیک پیام تندرستی
        16 سپتامبر 2020

      کاش صادقانه میگفتید تو این مدت فعالیتهاتون چند نفر رو تونستید به زندگی عادی برگردانید! اگر واقعا قسم خورده اید که به جامعه خدمت کنید کمی از طمعتان کم کنید و مریضها را به انجمن های دوازده قدمی شهرتون معرفی کنید تا بتوانند سالیان سال پاک بمانند .معتاد نیاز به مهارت دارد که در آنجا به رایگان داده میشود

      مهدی حاکمی
      2 می 2021

        با سلام در کلینیک اقدامات درمانی تخصصی انجام می شود و در همه جای دنیا درمان هزینه خواهد داشت

        کلینیک پیام تندرستی
        9 آگوست 2021

    سلام دوست عزیز شما که از روش سم زدایی فوق سریع در مطب استفاده کردی لطف کن ب من بگو بینم نتیجه بخش بوده یا خیر . الانم هزینه بالاس
    خواستم ازتجربه شما استفاده کنم
    سپاس

    saeed
    6 نوامبر 2020

باسلام روزانه دردو مرحله صبح وشب یک تایک ونیم گرم تریاک مصرف میکنم.لطفاراهنمایی کنیدباچه نوع قرص یاشربت بزارم کنار بی نهایت سپاسگزارم

محسن رحیمی
16 ژوئن 2020

    برای ترک قطعی اعتیاد به تریاک نباید از هیچ شبه مخدر و یا قرص های اعتیادآور استفاده کنید . زیرا تنها نوع مواد مصرفی خود را تغییر داده اید! برای شروع درمان ترک اعتیاد متناسب با شرایط خاص خودتان می‌توانید با شماره 41 22 22 22 – 021 تماس بگیرید، مشاوران ما در کلینیک آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

    کلینیک پیام تندرستی
    16 ژوئن 2020

خیلی خوب بود مرسی

مجی
30 آگوست 2020

سلام
من بخاطر سکس رو آوردم ب تریاک ک اول از ی بس شروع کردم و الان روزی ۵بس می کشم ۳بس ظهر ساعت ۱و ۲بس شب ساعت ۸.۳۰ و الان خیلی خسته شدم الان ۴ساله ک مداوم مصرف میکنم
اگ میشه ی کمکی کنین
ممنون

مجی
30 آگوست 2020

    سلام دوست عزیز
    برای درمان مشکلات جنسی باید به متخصص مراجعه کنید. برای مشاوره جهت ترک اعتیاد با شماره 41 22 22 22 – 021 تماس بگیرید.

    کلینیک پیام تندرستی
    15 سپتامبر 2020

هر کاری میکنی بکن ولی فقط خودتو معتاد متادون نکنی

reza
9 سپتامبر 2020

با سلام و خسته نباشید مصرف بنده شیره بوده بمدت ۵ سال و تا دیروز از استامینوفن جهت جلوگیری از درد و آلپرازولام جهت بی خوابی استفاده میکنم، اما دیروز به دلیل وسوسه یک ترامادول ۲۰۰ مصرف کردم و ناگفته نماند در حال خدمت هستم به راهنمایی شما نیازمندم با تشکر‌‌‌‌…‌

عطایی
11 سپتامبر 2020

    سلام دوست عزیز
    به شما توصیه میکنیم از خوددرمانی بیشتر خودداری کنید و برای کنترل وسوسه به روانپزشک مراجعه کنید. شما در حال افزایش اعتیاد خود به مواد مخدر گوناگون هستید و فقط درمان خود را سختتر میکنید.

    کلینیک پیام تندرستی
    15 سپتامبر 2020

سلام وقت بخیر ممنون میشم پاسخگو باشیدمن حدود ۳ ساله هفته ای یک بار برای رابطه جنسی اندازه یه نخود تریاک میخورم آیا معتاد هستم؟ و ترک کردنش مشکله؟ شاید بعضی اوقات بیشتر از یک هفته هم بشه مثلا ده روز یک بار

محمد رسولیپور
10 نوامبر 2020

    سلام دوست عزیز
    مصرف مواد مخدر به هر دلیلی، چه تفریحی چه از روی وابستگی، موجب اعتیاد می‌شود. توصیه می‌کنیم برای حل مشکلتون به پزشک مراجعه کنید.

    کلینیک پیام تندرستی
    15 نوامبر 2020

سلام خسته نباشید
میخواستم بپرسم برای ترک متادون یا سایر قرص های اعتیاد اوری که برای ترک تریاک استفاده میشن چیکار باید کرد و چه مراحلی داره؟ و اینکه قطع خودسرانه این داروها چه عوارضی ممکنه داشته باشه؟

حامد
15 نوامبر 2020

    سلام دوست عزیز
    از تخصص‌های ما ترک متادون و قرص‌های تجویزی دیگر است، برای شروع مراحل درمان با شماره ۴۱ ۲۲ ۲۲ ۲۲- ۰۲۱ تماس بگیرید. قطع خودسرانه اینگونه داروها منجر به بروز عوارض شدید ترک خواهد شد و بدلیل عدم تحمل، فرد مجدداً عود اعتیاد خواهد داشت، حتی شاید با دوز بالاتر.

    کلینیک پیام تندرستی
    15 نوامبر 2020

باسلام و خسته نباشی و تشکر از شما خواستم بدانم که کلینیک شما در شیراز هم شعبه ای دارد اگر هست لطفا ادرس انجا را برای من بفرستید ممنون با شماره تلفن مرکز

علیرضا
26 نوامبر 2020

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی فقط در تهران فعالیت دارد. ما پذیرای بیماران زیادی از سراسر ایران هستیم، شما نیز می‌توانید در صورت تمایل با شماره ۴۱ ۲۲ ۲۲ ۲۲- ۰۲۱ تماس بگیرید و هماهنگی ‎های لازم را برای درمان خود انجام دهید.

    کلینیک پیام تندرستی
    8 دسامبر 2020

سلام
در مراکز استانها شعبه دارید؟
شهرستانی ها چجوری از خدمات پیام بهره بگیرند

محمدرضا تیموری
11 دسامبر 2020

    با سلام خیر باید به شعب تهران مراجعه بفرمایید.

    کلینیک پیام تندرستی
    16 جولای 2021

سلام
به نظر شما ترک متادون راحتر هست یا ترک تریاک؟؟
چون میخوام به جای متادون شربت تریاک بخورم

Ali m
18 فوریه 2021

    با سلام توصیه ما درمان جایگزین نیست

    کلینیک پیام تندرستی
    9 آگوست 2021

سلام میخواستم با دکتر مشوره داشته باشم

وکیل احمد کریمی
22 فوریه 2021

    با سلام لطفا با شماره 02122222241 تماس حاصل فرماييد

    کلینیک پیام تندرستی
    16 جولای 2021

من چجوری ترک کنم چون تو شرکت دولتی کار میکنم نمیخوام کسی بفهمه ممنون میشم جواب بدید

asad karami
5 مارس 2021

    سلام بستگی به نوع مصرف و مقدار مصرف نیاز بستری هست ترک سرپایی نداریم

    کلینیک پیام تندرستی
    12 آوریل 2021

      با سلام منم تا قبل از عید نزدیک به یک سال بصورت روزانه مصرف سه نخود شیره داشتم ۳۵ روز بدون دارو ترک کردم و کمی درد داشتم مخصوصا شبا خوابم نمیومد و درد جسمانی کمی داشتم و یکبار متاسفانه بعد از گذشت ۳۵ روز با یک دوست صمیمی مجبور شدم چند بس تریاک با بافور بکشم و سه چهار روز از آن میگذرد و وسوسه جسمانی و مقداری درد دارم و کسل هستم میشه راهنمایی کنید چکار کنم

      ناشناس
      21 آوریل 2021

        با سلام لطفا جهت مشاوره تخصصي با كلينيك تماس حاصل فرمایید . 02122222241

        کلینیک پیام تندرستی
        25 آوریل 2021

سلام من خیلی دوست دارم بیام کلینیکتون بچه شهرستانم بخاطر مشکل مالی نمیتونم بیام کلا حدوده 4تا5ت میتونم ردیف کنم. مصرف هم شیره هستش اگه واقعا امکانش هست که بهم کمک کنین ممنون میشم

علی رضا عباس ابادی
29 مارس 2021

    با سلام با شماره 02122222241 تماس بگیرید

    کلینیک پیام تندرستی
    9 آگوست 2021

    با سلام با مشاورین ما تماس داشته باشید 02122222241

    کلینیک پیام تندرستی
    9 آگوست 2021

سلام،در رابطه با این مطلب که نوشتید فرایند ترک حتما باید در کلینیک و زیر نظر متخصص انجام شود خدمتتون عارضم:بنده 48ساله کارمند رسمی دولتم واز وضع مالی مناسبی برخوردارم ولی بمدت 12سال -دوبار در روز و کلا دو تا سه گرم روزانه مصرف تریاک داشتم.هیچ وقت هم تصمیم به ترک نداشتم تا ماه رمضون پارسال که بدلیل مشکلات خانوادگی اولین و آخرین تصمیم رو گرفتم ،به این ترتیب که طی انجام مراسم روزه مصرف کشیدنی رو قطع کرده و شروع به مصرف کاهشی خوردن شیره تریاک (افطار تا سحر)کردم بطوریکه مقدار مصرفم طی آخرین روزهای رمضان اینقد کم شده بود که بزور قابل رویت بود…دوسه روز بعد از آخرین مصرفم هم استامینوفن بصورت نامنظم می خوردم و الان یکسال و چند روزه که مصرف نداشته، تمایلی هم بمصرف ندارم .البته بهم ریختگی سیستم خواب و آثار جسمی روانی هم داشت که با ورزش و یوگا بمرور بر طرف شد.عرضم اینه:با کاهش و نا منظم کردن زمان مصرف در صورتی که بخواهید می شود.

احسان منصوری
19 می 2021

    با سلام قطعا اولین قدم بینش و خواستن بیمار است اما برای ترک راحت سریع تر و جلوگیری از عوارض ترک بهتراست بیمار تحت نظر باشد و سم زدایی صورت بگیرد

    کلینیک پیام تندرستی
    13 آگوست 2021
  • سلام من ٣٣سالمه و ١٢ساله مصرف دارم
    روز و شب مصرف ميكنم و ٣گرم شيره و ٣گرم ترياك بصورت كشان
    معده م داغونه هم زخم معده دارم و معده م عصبيه ديسك گردن وكمر هم دارم و همينكه بخام مصرفم رو كم كنم و دوز رو پايين بيارم معده م و… شروع ميكنن بدرد شدييييييد و همينطور افسردگى و اضطراب وطپش قلب شديدميگيرم
    خب وقتى براى كم كردن دوز مصرفم اين بلاها سرم مياد با ترك كردنم چه بلايى سرم مياد….

    من مصمم براى ترك و ديگه ازاين وضع خسته شدم فقط ميخام بدونم آيا دكترهاى متخصصى داريد كه بالاى سرم باشن و يه اين وضعيتم رسيدگى كنن؟؟؟

    اگر اوكيه كه تماس بگيرم و بيام براى بسترى شدن چندروز بسترى باشم مهم نيست فقط معده م و درد هام بايد كنترل و نظارت بشن
    داروهايى براى معده هم دارم استفاده ميكنم كه انشالله يه فرجى بشه…

    لطفا خواهشا پاسخ بديد كه بدونم تماس بگيرم ويشترى يانه….

    تشكرررررررررر…..

  • محمدابراهيمى
    10 ژوئن 2021

      باسلام به علت شرایط خاص گوارشی نیاز به بستری تحت نظر متخصصین و مشاوره داخلی دارید

      کلینیک پیام تندرستی
      13 آگوست 2021

    @سلام من ٣٣سالمه و ١٢ساله مصرف دارم
    @روز و شب مصرف ميكنم ٣گرم شيره و ٣گرم ترياك بصورت كشيدن
    @معده م داغونه هم زخم معده دارم و معده م عصبيه وهمچنين ديسك گردن وكمر هم دارم
    @همينكه بخام مصرفم رو كم كنم و دوز رو پايين بيارم معده م و… شروع ميكنن بدرد شدييييييد و همينطور افسردگى و اضطراب وطپش قلب!
    @خب وقتى براى كم كردن دوز مصرفم اين بلاها سرم مياد واى بحالم وقتى ترك كنم اونوقت چه بلايى سرم مياد!
    #بنده مصمم هستم كه ترك كنم فقط ميخام بدونم آيا دكترهاى متخصص گوارش و..مربوطه داريد كه بالاى سرم باشن و به بيماريم واين وضعيتى كه دارم رسيدگى كنن؟؟؟

    لطفًا خواهشا پاسخ بديد كه بدونم تماس بگيرم خدمتون براى بسترى ياخير…

    محمدابراهيمى
    10 ژوئن 2021

      با سلام دوست عزیز بله متخصص داخلی در ابتدا تمامی آزمایش های شما را بررسی و مداوم وزیت می کنند

      کلینیک پیام تندرستی
      3 آگوست 2021

    باعرض سلام وخسته نباشیدمن حدود ۷ساله که به تریاک عتیاد دارم وروزی دوبست بیست هزار تومانی فقط شبها مصرف میکنم وبرای ترک تحمل زیادی در درد جسمانی دارم ولی نمیدنم چاردردی درزیر بقل دست راستم دارم ایااین طبیعی هستش یانه لطفن راهنمایم کنید؟
    com

    علی شاددل
    8 جولای 2021

      با سلام برای بررسی باید وزیت پزشک انجام شود.

      کلینیک پیام تندرستی
      12 جولای 2021

      با سلام علايم خماري متفاوت است و توصيه به ترك و درمان زیر نظر متخصص داریم. جهت مشاوره تخصصی با شماره 02122222241 تماس بگیرید.

      کلینیک پیام تندرستی
      25 جولای 2021

    باسلام بنده ب تریاک اعتیاد دارم ترکهای متعدد داشته ام ولی بعد از مدتی دوباره لغزش میکنم اخیرا حدود دوسال پیش بمدت هفت ماه پاک بودم دوباره لغزش کردم البته باقرص بی دو ترک کردم دلم میخواد ترک کنم ولی میترسم ازدردهای خماری میترسم چون احساس میکنم که بدنم ضعیف شده ودیگه کشش ندارم از یک طرف هم کرمان زندگی میکنم لطفا من را راهنمایی کنید

    مریم لطیفی
    12 جولای 2021

      با سلام و احترام شرايط ترک به روش بستری برای شما بسیار راحت خواهد بود و بدون علایم ترک از جمله درد .
      جهت اطلاعات بیشتر با کلینیک تماس حاصل فرمایید. 02122222241

      کلینیک پیام تندرستی
      12 جولای 2021

    سلام دوستان.من ۲۵ سال شیره با تریاک می‌کشیدم و از ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ تصمیم گرفتم ترک کنم و تا دو ماه تعداد دود رو کم کردم.تحرک و ورزش و تغذیه سالم و اینکه خودم خواستم.اصلا هیچ دارویی استفاده نکردم الان امروز ۲۲ تیر باید باشه نمی‌دونم اما دو هفته کامل هستش که طرفش نرفتم و موفق شدم.اصلا فکرشم نمیکنم خلاصه کمک خواستید من در خدمتتون هستم.انشاالاه شما هم موفق میشید.من هر کاری بتونم براتون انجام میدم بشرطی که بخواهید. شمارمو میزارم . ۰۹۱۹۴۵۷۱۷۲۲

    حسین تنها
    12 جولای 2021

      باسلام موفقیتتون رو تبریک میگیم و امیدواریم پایدار باشد اما بهترین روش ترکیب روان درمانی و دارو درمانی میباشد

      کلینیک پیام تندرستی
      13 آگوست 2021

    سلام لطف میکنی هزینه ترک اعتیاد با بستری میانگین حدودا چقدر میشه ممنون؟

    سجاد جمیلی
    14 جولای 2021

      با سلام بستگي به ماده مصرفي سن و ميزان مصرف دارد . لطفا اطلاعات کامل دهید

      کلینیک پیام تندرستی
      16 جولای 2021

      با سلام لطفا اطلاعات کامل از مصرف و سن بدهید.

      کلینیک پیام تندرستی
      17 جولای 2021

    سلام دوستان علیرضا هستم یک معتاد ، با کمک خداوند تونستم راه پاکی رو پیش بگیرم و خدارو شاکرم ک تا امروز ،44 روز پاکی داده، الان 30 سالمه از 18 سالگی تا 20 سالگی تفننی تریاک کشیدم مثه بقیه همدردا میگفتم من معتاد نمیشم خلاصه تو‌سن 20 سالگی شدم ی مصرف کننده دائم شیره ، 10 سال از بهترین روزا جوونیمو یا دنبال جنس بودم یا دنبال تهیه پول جنس،یا تو چرت نشگی، یا تو چرت خماری، شبا ک نشه فول میشدم با خودم قرار میزاشتم که از فردا ترک میکنم ولی نمی‌دونستم ک اون فردا همیشه ی روز از من جلوتر بود و هیچوقت اون فردا نیومد و ماه ها و سال ها اومدن و رفتن ،فقط روز ب روز مصرفم بیشتر شد، فکر کردن ب زندگی بدون شیره هم برام دلهره آور بود، خونمون 2 طبقه اس ،خونوادم طبقه پایینن و منم چون ی سره عصبی بودم و همش یا خواب بودم با کنار بسات ،ازشون جدا شده بودم طبقه بالا بودم فقط روزی شاید در حد چهار لقمه غذا میرفتم پایین می‌خوردم، ی شب ساعت 5 صبح این حدودا بود ک مادرم در زد اومد تو ب خداوندی خدا با گریه التماسم کرد ، ب پام افتاد ( خدا منو ببخشه) ک هیچی از این زندگی و از خدا نمیخام فقط میخام تو ترک کنی، هیچ حرفی نزدم ک ترک میکنم چون از خودم مطمنم نبودم ،چون من هیچ اراده و کنترلی در برابر اعتیاد نداشتم ، من برده اعتیاد شده بودم ، بعظهر از خواب بیدار شدم، با پرس و جو از چند نفر ی انجمن آن ای پیدا کردم ساعت ۹ شب اولین جلسه رو رفتم ، ب خداوندی خدا اون یک ساعت و نیم جلسه ،ی انگیزه بزرگی بهم داد ، استارت زدم از همون روز ، دوستان اگه انجمن نمی‌رفتم بدون شک روز سوم ترک چنان شدت خماریم زیاد شد ک بی خیال پاکی میشدم ، ۱۵ روز نهایتا شبی ی ساعت اونم خواب عمیق نه در حد چرت فقط زدم، در اوج خماری با خودم میگفتم هیچکس تو خماری نمرده ،هر کی مرده ،تو نشگی مرده، تو ذهنم دائم تکرار میکردم خماری موندگار نیس بالاخره تموم میشه، و نتیجشم دارم میبینم خماری تموم شد، اون همه درد تموم شد. دوستانی ک پاکی دارین یادتون باشه از جهت لغزش ،میگن ک مواد مخدر ی بارش زیاده و هزار بارش کم ،حتی اگه سال ها هم پاکی داشته باشین ،ی وعده مصرف برابر با سقوط ب دره اعتیاده. یا حق
    «هيچ شبي طولاني تر از شب اول خماري و درد فيزيكي نيست
    نه ميتوني طاقت بياري نه جا داري براي مصرف
    نه ايمان داري كه دعا كني
    نه ايمان دارن بهت كمك كنن
    نه كسيو داري كه براش از دردت بگي
    نه كسي هست كه براي دردت مرهم بشه
    نه كسي و داري كه براش گريه كني نه كسي هست كه اشكات و پاك كنه
    نه عشقي داري كه به عشقش منتظر تموم شدن سياهي شب باشي
    نه عشقي هست كه به طلوع صبح دلگرمت كنه
    با کمک خداوند بزرگ يلداي اعتياد تموم میشه و سياهي زمستون اعتياد به ذغال میمونه ،با یاری خداوند بزرگ بلندترين شب و شب هاي درد و خماري تموم میشه و يلداي بهبودي شروع میشه.
    امیدوارم پاكيتون مثل يلدا طولانی باشه و عمر پاکیتون برابر زندگیتون»

    انجمن ان ای
    22 جولای 2021

    سلام چهار ماهه معتاد شیره ی تریاک شدم ۱۸ سالمه و هیچ کس از اعضای خانوادم خبر نداره خسته شدم دیگه واقعا حال به هم زنه برام مصرفش …لطفا راهنماییم کنید

    F.s
    10 آگوست 2021

      با سلام جهت ترک مواد مصرفی به کلینیک مراجعه فرمایید.

      کلینیک پیام تندرستی
      13 آگوست 2021

        سلام برای ترک فرد زیر هجده سال باید از چه روشی استفاده کرد ایا برای این فرد ترک مواد اسان تر سا سخت تر است یا تحت نظارت روانپزشک با روش تدریجی ترک کند ایا باسد به کلینیک ها تخصصی مراجعه کند ؟❤❤?

        امیر مهدی عابدی
        25 سپتامبر 2021

          برای افرادیکه سن پایین دارند ریشه یابی اعتیاد بسیار مهم است و این مورد تنها توسط روانشناس ترک اعتیاد قابل تشخیص می باشد. توصیه ما به شما این است در این زمینه حتماً با یک روانشناس صحبت داشته باشید.

          مدیرسایت
          16 اکتبر 2021

    مواد مخدر یک دفعی معتادتون نکرده که توقع دارین یک شبه پاک بشین. اینو رو تجربه بهتون میگم . ترک اعتیاد هفت روز طول میکشه تا دردتون تموم بشه . چهل رو طول میکشه تا سر حال بشین و صد سال طول میکشه که ذهنتون پاک بشه . ولی اگه چهل روز تحمل کردین و دوباره نرفتین سراغش .میتونین با روش های زیادی مثل روش های ترک اصولی اعتیاد درمان کنید .

    جواد
    24 آگوست 2021

    با سلام و خسته نباشی خدمت شما دوست عزیز و سپاسگذاری و قدردانی بعمل می آورم به خاطر ایجاد چنین سایتی و محتویات بسیار ارزنده ای که باعث بازگشت مهر و محبت و انسجام در خانواده ها میشود ، باشد تا که ریشه کن شود این مواد تخریب کننده تا هیچ خانواده ای در هیچ جای کره ی خاکی به خاطر مصرف مواد مخدر تحت تاثیر نابسامانیها قرار گیرد

    مهدی ارحمی هلیلا
    12 سپتامبر 2021

    شما کمپ هستین یا کلینیک

    حسن عباسی
    30 اکتبر 2021

      کلینیک فوق تخصصی روانپزشکی و ترک اعتیاد با ارائه خدمات شبانه‌روزی

      مدیرسایت
      30 اکتبر 2021

    من خودم شیره رو بدون اینکه درد و خماری بکشم به صورت تدریجی 10 روزه تو این کلینیک کاملا موفقیت امیز ترک کردم
    من قبلنا هر دفعه تو خونه ترک میکردم بعد از حدود یکسال به دلیل راحتی کار باز دوباره اعتیاد پیدا میکردم چون هر بار میگفتم کاری نداره که هر موقع بخام راحت ترک میکنم ، که اگر این ذهنیت در ذهن ادم باشه هر جا هم که ترک کنید دوباره احتمال بازگشت هست
    این دفعه من ایمپپلنت نالتروکسان انجام دادم 4 ماه هست گذشته که سمتش نرفتم حتی سیگار . 6 ماهمم تموم شه باز میرم تمدید میکنم نه دارو میخوای بخوری نه وسوسه میشی خیلی عالیه
    دوستان بهترین و قطعی ترین راه ترک هر ماده مخدری روش تدریجی که زیر نظر دکتر باشید درد و خماری هم ندارید

    میثم رضایی
    10 ژوئن 2022

    همین حالا تماس بگیرید

    02158225
    Call Now Buttonمشاوره رایگان