پیام تندرستی > مرکز ترک شیشه (کریستال)

مرکز ترک شیشه (کریستال)

ترک شیشه در کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی

زمانی که شخص ماده مخدر شیشه مصرف می‌کند، 50 درصد از گیرنده‌های دوپامین و سروتونین در مغز از بین می‌روند و همین موضوع نشان می‌دهد که علاوه بر وابستگی جسمانی، این ماده مخدر وابستگی روانی هم در پی دارد. به همین منظور کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی به عنوان بهترین مرکز ترک شیشه (کریستال) در تهران یکی از دقیق‌ترین و اصولی‌ترین روش‌ها را در مراحل ترک شیشه (متامفتامین) استفاده می‌کند. ترک اعتیاد شیشه با مواد مخدر دیگر بسیار فرق دارد، چون اگر روش نادرستی استفاده شود، عوارضی بدتر به دنبال خواهد داشت و لازم است که فرد بیمار صبر و تحمل زیادی در راه ترک آن داشته باشد.

بستری
1
- تماس با کلینیک. - پرزنت بیمار توسط پذیرش و ارائه توضیح روند درمان. - هماهنگی جلسه با روانشناس مجموعه به منظور ارائه مشاوره رایگان به بیمار. - توضیح روند درمان به بیمار در جلسه رایگان مشاوره.
روند درمان
2
روند درمان ترکیب دو روش دارو درمانی و روان درمانی است. حداقل طول دوره درمان از 2 تا 3 هفته (10 تا 21 روز) است که مدت زمان آن با توجه به وضعیت بیمار، میزان دوز مصرفی و نوع ماده ای که مصرف می شود، تعیین خواهد شد.
سرویس ها
3
اتاق های 1 تخته و 2 تخته در کلینیک در نظر گرفته شده است که دارای کمد و یخچال هستند. صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. امکان حضور همراه در اتاق های یک تخته فراهم است و همچنین امکان استفاده از تلفن همراه و اینترنت رایگان وجود دارد.
سم زدایی
4
سم زدایی با توجه به نوع اعتیاد و مواد مصرفی انجام می شود. روانپزشک بعد از اتمام دوره درمان نیز بیمار را فالو می کند و همچنین به جهت بهبود اختلالات روانشناسی ناشی از مصرف مواد در کنار ترک اعتیاد، روانکاوی با حضور روانشناس انجام می شود.
ترخیص
5
کارهای ترخیص بیمار بعد از اتمام دوره درمان و در صورت منفی بودن تست و نرمال شدن وضعیت بیمار از نظر روحی و فیزیکی با تایید پزشک متخصص انجام می شود. بعد از ترخیص نیز با توجه به نیاز بیمار جلسات مشاوره و روانکاوی با روانپزشک ادامه خواهد داشت.

شیشه یا کریستال قوی‌ترین نوع متا آمفتامین ها محسوب می‌شود که یکی از داروهای محرک بسیار قوی است و در بازه زمانی 9 تا 12 ساعت بیشترین اثر را روی بدن خواهد داشت و توهم شیشه زیاد است. اثر آن روی بدن به این صورت است که دوپامین و نور اپی نفرین را بیش از حد در بدن ترشح می‌کند و سیستم عصبی بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر ترک شیشه با روش‌های اصولی انجام نشود، می‌تواند تاثیرات جبران‌ناپذیری روی سیستم عصبی و روان بیمار داشته باشد.

بدترین عوارض مصرف شیشه در دراز مدت

مصرف مخدر شیشه باعث فعال شدن قسمت لذت در مغز و ایجاد توهمات مختلف می‌شود. اعتیاد به شیشه چنان اثری از خود در مغز به جای می‌گذارد که به شدت اراده فرد را برای کنار گذاشتن اعتیاد کاهش می‌دهد. ادامه دار شدن مصرف شیشه عوارض جسمی و روانی جبران‌ناپذیر و خطرناکی دارد که در اینجا برخی از شایع‌ترین عوارض مصرف شیشه در دراز مدت را بررسی می‌کنیم.

1.شایع ترین عوارض پوستی مصرف شیشه

به وجود آمدن عوارض پوستی بر اثر سوءمصرف شیشه در افرادی که مصرف طولانی مدت دارند امری بسیار شایع است. افراد مبتلا به مصرف شیشه نه تنها پوست‌های چروک، کدر و بیمارگونه ای دارند بلکه به مرور زمان زخم‌های ناشی از اعتیاد به شیشه روی پوستشان دیده می‌شود. این زخم‌ها مانند جای مته هستند و معمولاً در قسمت صورت و بازوی فرد بیمار نمود پیدا می‌کنند. از آنجایی که اعتیاد به مصرف شیشه باعث تخریب لایه‌های پوستی می‌شود، افتادگی پوست و تغییرات ظاهری جزو مواردی هستند که به سرعت در فرد معتاد نمود پیدا می‌کند.

2.عوارض خطرناک مصرف شیشه بر روی مغز

استفاده طولانی مدت از مخدر شیشه با وجود لذت آنی بالایی که دارد منجر به کاهش شدید آی کیو و آسیب به سلول های عصبی می‌شود. به همین دلیل است که ترک شیشه مانند ترک کراک جزو دشوارترین موارد ترک اعتیاد به حساب می‌آید و به هیچ عنوان نباید در طول دوره ترک از بیمار غافل شد.

بیش‌ترین تاثیرات سوء مصرف شیشه روی نورو‌ن‌های دوپامین و سروتونین است که بر چگونگی احساس، تصمیم‌گیری و قدرت تفکر فرد تاثیر می‌گذارند. این آسیب‌ها می‌توانند باعث بیماری‌هایی همچون افسردگی، پارانویا و همچنین سکته‌های مغزی بشوند. اختلال در مهارت‌های حرکتی و تحلیل سلول‌های مغزی از دیگر عوارض اعتیاد به شیشه است که نباید آن‌ها را نادیده بگیریم.

3.عوارض مصرف شیشه در مردان به چه صورت است؟

عوارض مصرف شیشه در زنان و مردان به قدری وحشتناک است که گاهی قوی‌ترین مخدرهای سنتی در مقابل آن بسیار ضعیف هستند. اما گاهی این عوارض در مردان به شکل دیگری نمود پیدا می‌کند. به عنوان مثال مصرف شیشه به شدت میل به فعالیت جنسی را بالا می‌برد، فرد در حالت خماری دست به حركات جنون ‌آمیزی می‌زند و باعث ایجاد توهمات شدیدی می‌شود که گاهی قتل و خودکشی را به همراه دارد.

ترک اعتیاد شیشه

برای ترک کریستال اولین قدم داشتن انگیزه ترک است و پس از آن می‌توان به سراغ روش‌هایی رفت که باعث سم زدایی سریع بدن از مواد مخدر می‌شوند که روش اصولی ترک شیشه در مرکز ترک کریستال (شیشه) انجام می‌شود. خیلی مهم است که ترک شیشه در مراکز ترک اعتیاد انجام شود چون عدم استفاده از روش‌های اصولی در ترک آن، باعث مصرف مجدد این ماده روان گردان می‌شود و تاثیرات عصبی و روانی بدی روی مصرف‌کننده خواهد داشت.

ضرورت ترک ماده مخدر شیشه(متامفتامین)

همان طور که اشاره کردیم، مصرف شیشه باعث ایجاد تغییرات زیادی در مغز می‌شود و اختلالات مغزی باعث می‌شود مصرف‌کننده به حس شادابی و توانایی بدنی بالا می‌رسد اما عواقب ناشی از آن می‌تواند به اتفاقات ناگواری منجر شود. ممکن است فرد تجربه‌های غیر واقعی داشته باشد و چیزهایی را ببیند و بشنود که دیگران قادر به احساس آن نباشند. این تجارب آسیب زاست و حتی مصرف شیشه می‌تواند افراد را به سمت بیماری‌های خطرناکی مثل اسکیزوفرنی سوق دهد که تا پایان عمر شخص را درگیر کند.

پس ضرورت ترک این ماده مخدر خطرناک واضح و مبرهن است و مصرف‌کننده و خانواده او باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را برای ترک مصرف شیشه انجام دهند تا مغز بیمار بیش از این درگیر مشکلات عصبی نشود. روشی که در ترک شیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد، از اهمیت زیادی برخوردار است. کلینیک پیام تندرستی با برنامه ریزی مشخص و برگزاری جلسات روان درمانی، به مصرف‌‎کننده کمک می‌کند تا به طور کامل موفق به عدم استفاده از شیشه شود.

بعضی از داروهایی که بیماران مبتلا به ایدز استفاده می‌کنند، می‌توانند مانع عکس العمل بدن در برابر تجزیه شیشه شوند و این موجب می‌شود تا سطح پایداری شیشه در سیستم گردش خون بیشتر شود. مصرف شیشه احتمال سرایت انواع ویروس‌ها از جمله هپاتیت C را افزایش می‌دهد. به خصوص اگر سوزن، سرنگ و دیگر تجهیزات تزریقی (قاشق، صافی، شریان بند) به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار گیرد. اگر مبتلایان به ایدز از شیشه به طور گسترده و در مدت زمان طولانی استفاده کنند به تعداد ویروس‌های موجود در بدن آن‌ها اضافه خواهد شد.

ضرورت ترک ماده مخدر شیشه

ترک شیشه به روش ماتریکس

برای ترک مصرف شیشه از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که بسته به شرایطی که بیمار دارد، درمان مناسب او پیشنهاد می‌شود. یکی از بهترین روش‌های ترک شیشه، استفاده از روش ماتریکس است. به تازگی در درمان بیماری‌هایی که وابسته به مواد محرک از جمله شیشه هستند، از روشی استفاده می‌شود که به روش ماتریکس معروف است و از الگوی ماتریکس (Matrix) الهام گرفته شده است.

ماتریکس یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین راه‌های ترک اعتیاد به شیشه در دنیاست که بر خلاف ترک شیشه با بهترین قرص‌ها برای ترک شیشه یک راه غیر دارویی است. این روش به کمک درمانگر به صورت هفتگی انجام می‌شود و در واقع یک برنامه زمانبندی شده سه ماهه است. تمام جلسات این راه که برای ترک مورد استفاده قرار می‌گیرد، از قبل تعیین می‌شوند و لازم است در برخی از جلسات آن، یکی از اعضای خانواده به عنوان همراه بیمار حضور داشته باشد. مدت زمان لازم برای هر جلسه در یک روز حدود 30 دقیقه است که در طول جلسات مباحث مخصوصی به کمک درمانگر تعلیم داده می‌شود. همچنین تکالیف جلسه قبل و آموزش‌هایی برای هفته آینده مورد بررسی قرار می‌گیرند و وضعیت رفتاری در طول هفته و غیره را شامل می‌شود.

مرکز پیام تندرستی در روش درمانی ماتریکس روی مباحث زیر تمرکز می‌کند تا بیمار سریع‌تر بتواند موفق به ترک شیشه شود. در الگوی ماتریکس داشتن یک برنامه مدون و اهداف درمانی اهمیت زیادی دارند.

  • آشنا کردن بیمار و خانواده‌اش درباره اعتیاد به شیشه
  • نحوه درمان اعتیاد به شیشه
  • شناسایی موقعیت‌های مشکل آفرینی که ممکن است برای هر بیمار اتفاق بیفتد
  • مهارت‌های پیشگیری از ایجاد وسوسه، ولع مصرف و کنترل آن‌ها
  • مهارت‌های مدیریت که ممکن است به لغزش منجر شود
  • آموزش روش‌های پاک ماندن
  • آموزش برخورد با استرس و نا ملایمات
  • یادگیری مهارت‌های زندگی سالم و بدون مواد (شامل برنامه ریزی، ارتباط با دیگران، تفریحات سالم و غیره می‌شود)
  • افزایش بصیرت فرد نسبت به رفتارهایش و اصلاح مشکلات روانی و رفتاری
  • مدیریت درمان اختلالات جسمی حاصل از اعتیاد

هدف‌هایی که در هر جلسه ترک شیشه در پیام تندرستی دنبال می‌شود شامل موارد زیر است:

  • بیماران بتوانند نحوه ترک شیشه را یاد بگیرند و از روش های لازم برای دور ماندن از مواد استفاده کنند.
  • میل و وسوسه افراد برای کاهش مصرف مواد ادامه داشته باشد.

در هر مراجعه بیمار آزمایش تست اعتیاد انجام می دهد و بر اساس نتایج آزمایش و مصاحبه هایی که انجام می شود، وضعیت پیشرفت بیمار در طول کل دوره درمان ارزیابی می شود و بر اساس این ارزیابی درمانگر می‌سنجد که از چه راهی برای ترک شیشه باید استفاده کند. در ترک شیشه مسئله مهم این است که روان درمانی باید به صورت خاص و صرفا برای ترک شیشه انجام شود و در آن از روش‌های غیر دارویی (مگر در موراد خاص) استفاده می‌شود. این نوع از روان درمانی برای ترک شیشه به روان درمانی شناختی (CBT) معروف است. همچنین مراقبت پس از ترک اعتیاد به خصوص از شخصی که مصرف همزمان شیشه و الکل دارد، به مراتب حساس‌تر است.

در مورد ترک این ماده مخدر باید گفت بعد از این که حالت علاقه به مصرف از بین رفت، ماه‌ها زمان خواهد برد که شخص وسوسه به مصرف شیشه را از دست دهد و گاهی بین 9 ماه تا یک سال طول می‌کشد. از این نظر، ترک شیشه یکی از سخت‌ترین انواع ترک مواد مخدر است چون در این مدت با حالات روانی سخت و وسوسه کننده‌ای روبرو خواهد شد. در این مدت شخص باید حتما با یک متخصص در ارتباط باشد و در گروه‌های مختلفی عضو باشد تا انگیزه ترک مصرف را در خود قوی نگهدارد.

زمان بدون درد بودن ترک مصرف شیشه (مرحله ماه عسل)

دو هفته اول بعد از قطع مصرف شیشه زمان علایم ترک محسوب می‌شود که این علایم بیشتر روانی است و علایم جسمانی به ندرت بروز می‌کند. پرخوابی، کلافگی، بی‌رمقی، وسوسه، تحریک‌پذیری، عصبانیت می‌توانند علایمی باشند که بیمار در دو هفته اول تجربه می‌کند. بعد از دو هفته اول حال عمومی بیمار خوب می‎‌شود و بیمار احساس می‌کند بهبود پیدا کرده است و به این خاطر ممکن است نخواهد به درمانش ادامه دهد. این احساس بهبودی بیمار به طور متوسط 4 هفته طول می‌کشد. به این 4 هفته اصطلاحا ماه عسل گفته می‌شود.

به طور متوسط با گذشت یک و نیم ماه از قطع مصرف شیشه مغز بیمار شروع به ترمیم آسیب‌‎های وارد شده توسط شیشه می‌کند و این باعث می‌شود بیمار دچار علایم ناخوشایندی شود که میزان و شدت این علایم با مقدار و مدت زمان مصرف شیشه می‌تواند متغیر باشد. به این مرحله که بعد از ماه عسل شروع می‌شود مرحله دیوار گفته می‌شود. متاسفانه این مرحله سه و نیم تا پنج ماه می‌تواند طول بکشد و اگر بیمار در این مرحله مواد مصرف نکند در حقیقت اجازه داده است مغزش بهبود اساسی پیدا کند و بعد از این مرحله علایم فروکش می‌کند و وسوسه‌ها کم می‌شود و اگر بیمار بتواند به مدت حداقل 2 سال پاک بماند مژده‌ای برای بیمار داریم و آن بهبود اساسی مغز بیمار و موفقیت او در درمان است.

زمان بدون درد بودن ترک مصرف شیشه (مرحله ماه عسل)زمان بدون درد بودن ترک مصرف شیشه (مرحله ماه عسل)زمان بدون درد بودن ترک مصرف شیشه (مرحله ماه عسل)زمان بدون درد بودن ترک مصرف شیشه (مرحله ماه عسل)زمان بدون درد بودن ترک مصرف شیشه (مرحله ماه عسل)زمان بدون درد بودن ترک مصرف شیشه (مرحله ماه عسل)زمان بدون درد بودن ترک مصرف شیشه (مرحله ماه عسل)زمان بدون درد بودن ترک مصرف شیشه (مرحله ماه عسل)زمان بدون درد بودن ترک مصرف شیشه (مرحله ماه عسل)زمان بدون درد بودن ترک مصرف شیشه (مرحله ماه عسل)زمان بدون درد بودن ترک مصرف شیشه (مرحله ماه عسل)

توصیه های لازم هنگام ترک همیشگی شیشه

مخدر شیشه چیست و چه عوارضی دارد؟ برای برای ترک این ماده مخدر چه توصیه‌هایی وجود دارد؟ به صورت کلی باید بگوییم که لازم است مصرف‌کننده و افرادی که او را همراهی می‌کنند، همکاری‌های لازم را برای کمک به وی انجام دهند.

به هیچ عنوان درمان ترک شیشه را به صورت خودسرانه در پیش نگیرید و حتما به بهترین مرکز ترک اعتیاد به شیشه مراجعه کنید. مدت زمانی که شخص تصمیم می‌گیرد ماده مخدر شیشه را ترک کند خیلی مهم است و درمان خودسرانه برای ترک می‌تواند پیامدهای جبران ناپذیری برای شخص به وجود آورد.

برای ترک مصرف شیشه از یک فرد متخصص و آگاه در این زمینه کمک بگیرید که بتوانید درست‌ترین روش را انتخاب کنید. در طول دوره ترک لازم است که مصرف‌کننده با یک روانشناس در ارتباط باشد تا از این طریق بتواند مشکلات ذهنی و روحی ای که برایش پیش می‌آید، کنترل کند.

بعد از این که دوره درمانی ترک مصرف شیشه به پایان رسید، بیمار حتما باید به یک پزشک مراجعه کند تا مطمئن شود سموم از بدنش خارج شده اند. برای همین منظور می‌تواند تست اعتیاد به شیشه بدهد و سپس وارد مرحله بعدی ترک مصرف شیشه شود.

فرد معتاد به شیشه معمولا اعتیاد خود را قبول نمی‌کند و چیزی که می‌تواند در ترک مصرف شیشه نقش خوبی ایفا کند، خانواده است. اعضای خانواده معمولا از یک درمانگر مشاوره می‌گیرند و از راهکارهای خوبی استفاده می‌کنند. بدون نظر پزشک نباید هیچ گونه دارویی استفاده شود و خانواده می‌تواند یک رویکرد جدی در برابر شخص بیمار نسبت به ترک اعتیاد شیشه داشته باشد.

یکی از اولویت‌هایی که در ترک شیشه وجود دارد، آموزش است. خانواده و بیمار می‌توانند برخی اصول و رفتارها را یاد بگیرند و در زمانی که علائم ترک مصرف اعتیاد به شیشه در بیمار نمایان شد، از آن‌ها استفاده کنند تا طرز برخورد صحیحی داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین عوامل در زمان ترک شیشه، نوع رفتاری است که خانواده از خود نشان می‌دهد. مطمئنا در زمانی که فرد به شیشه اعتیاد داشت، اتفاقاتی در خانواده افتاده است و رفتارها در خانواده بر اساس آن شکل گرفته است. بر همین اساس زمانی که بیمار تصمیم به ترک مصرف شیشه می‌گیرد، باید به خانواده ای برگردد که رفتارهای سالم و درست از خود نشان می‌دهند و حس حمایتی آن‌ها را درک کند. بر همین اساس خانواده باید تغییراتی در رفتارشان ایجاد کنند که آمادگی پذیرش بیمار را پس از ترک مصرف شیشه داشته باشند. در یک مرکز ترک اعتیاد خوب تمام این‌ها توسط متخصصین و روانشناسان مرکز، آموزش داده می‌شود.

ترک اعتیاد به شیشه در فرد وابسته، بر اساس میزان آمادگی‌ای که شخص برای ترک و استفاده از راهکارهای درمانی دارد سنجیده می‌شود و بر اساس یک رویکرد کلی باید مراحل ترک اعتیاد به شیشه گام به گام طی شوند. بدیهی است که طی کردن مراحل درمانی باید با از دست دادن علائم روان پریشی همراه باشد و فاز ترک و علائم آن طی شوند تا شخص به طور کامل بتواند مصرف شیشه را کنار بگذارد.

صحبت آخر

یکی از اولین اقداماتی که فرد برای ترک قطعی شیشه باید انجام دهد، این است که انگیزه لازم برای این کار را داشته باشد وگرنه مجددا به سمت مصرف شیشه روی خواهد آورد. برای این که با مسیر ترک کریستال یا شیشه و راهکارهایی که می توانید استفاده کنید آشنا شوید، می توانید از یک روان درمانگر یا مشاور کمک بگیرید و جلسات درمانی خود را شروع کنید تا انگیزه شما برای ترک مصرف شیشه قوی‌تر شود. در روان درمانی ترک اعتیاد به شیشه در کلینیک ترک پیام، درمانگر متخصص ترک شیشه تلاش می‌کند تا با ایجاد شناخت و خود آگاهی در بیمار، تغییرات رفتاری را به سمت زندگی بدون مواد هدایت کند و همچنین بیمار را از عوارض خطرناک مصرف شیشه آگاه کند و در نهایت سبک زندگی فرد را تغییر دهد تا به یک زندگی سالم دست پیدا کند. چیزی که در مصرف شیشه مهم است، این است که برخلاف مواد مورفین دار، بیشترین تاثیر را روی فعالیت مغز دارد و هرگونه اقدام اشتباه در راستای ترک آن می تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد.

سیر درمان اعتیاد در کلینیک ترک اعتیاد شیشه پیام تندرستی با استفاده از به روزترین متدها و استانداردترین روش‌ها انجام می‌گیرد. خدمات این مرکز شامل بررسی‌های تشخیصی، درمان‌های دارویی و غیر دارویی، مشاوره ترک اعتیاد شیشه و جلسات روان شناختی به صورت فردی یا گروهی انجام می‌شود و این مرکز تا پایان ترک اعتیاد همراه شما خواهد بود.

کلینیک پیام تندرستی همراه بیمار در علائم ترک مصرف شیشه

ترک شیشه چند روز طول می‌کشد؟ اگر بدن مصرف کننده به شیشه وابستگی پیدا کرده باشد، هنگامی که شخص می‌خواهد شیشه را ترک کند، علائمی پدید می‌آید که در آن زمان مصرف‌کننده برای این که از این علائم فرار کند، دوباره به مصرف شیشه روی می‌آورد. یکی از مراحل درمانی که در کلینیک پیام تندرستی اتفاق می‌افتد، این است که زمانی که علائم ترک مصرف شیشه بروز می‌کنند، بیمار را راهنمایی می‌کند تا به درستی با این علائم مواجه شود و از مصرف دوباره شیشه جلوگیری کند. زمانی که ترک شیشه اتفاق می‌افتد، علائم جسمی و پر خوابی بروز می‌کند که بسته به شرایط جسمانی فرد بین 5 تا 7 روز طول می‌کشد ولی علائم روانی‌ای که در فرد بروز می کند، تا ماه‌ها طول خواهد کشید.

علائم روانی می تواند شامل افسردگی، پرخاشگری، روان پریشی، توهم و هذیان باشد. در این مرحله کلینیک پیام تندرستی بهترین مرکز ترک کریستال (شیشه) به بیمار کمک می‌کند تا با همراهی یک پزشک متخصص این مرحله را پشت بگذارد. گاهی ممکن است افکار خودکشی در ذهن طرف ایجاد شود که می‌توان با روان شناس در این مورد مشورت کرد. در این مرحله از ترک شیشه، فرد بسیار کند، پر اشتها و کم انرژی می‌شود و میل جنسی او به شدت کاهش می‌یابد. اگر شخصی که شیشه مصرف می‌کرده است، در مقادیر بالایی از آن استفاده می‌کرده است، رهایی از علائم ناشی از ترک شیشه طولانی‌تر خواهد بود و اشتیاق مصرف دوباره او بیشتر است. از مهم‌ترین علائمی که در اثر ترک مصرف شیشه در فرد بروز می‌کند می‌توان به خستگی مفرط، رویاهای ناخوشایند، افزایش قابل توجه اشتها و تغییر در وزن، احساس از دست دادن لذت و افزایش شدید میل به مصرف دوباره شیشه اشاره کرد. همچنین در هنگام ترک شیشه اثرات انقباض رگ در محل تزریق می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند باعث بروز بیماری‌های پوستی شود و حتی می‌توانند عفونی شوند. افرادی که شیشه را از طریق بینی مصرف می‌کنند، در این مرحله خونریزی مکرر بینی دارند.

کلینیک پیام تندرستی همراه بیمار در علائم ترک مصرف شیشه

خدمات ارائه شده در مرکز پیام تندرستی:

  1. خدمات اورژانسی و شبانه‌روزی به صورت ویژه
  2. استفاده از به روزترین روش‌های ترک اعتیاد مواد مخدر
  3. انجام تمام آزمایش‌های پزشکی
  4. همراهی پزشک متخصص در مراحل درمان
  5. پرستار 24 ساعته
  6. بستری تفکیک شده و اختصاصی
  7. امکانات هتلینگ و رفاهی که فضای اختصاصی همراه با امکانات تردمیل، میز تنیس و … در اختیار بیمار قرار داده می‌شود.
  8. پیگیری پس از درمان
  9. خدمات روانپزشکی و روانشناختی ترک اعتیاد

مراحل بستری در کلینیک پیام تندرستی:

  1. مشاوره اولیه بستری
  2. پذیرش بیمار
  3. آزمایش خون و تست اعتیاد
  4. شرح حال بیمار از خانواده و همراه بیمار و خود بیمارتوسط روانشناس
  5. ویزیت روانپزشک
  6. دریافت داروهای اولیه بعد از ویزیت دکتر
  7. و در انتها بستری انجام می‌شود.

درمان با داروهای روانپزشکی انجام می‌شود که هیچ گونه وابستگی در شخص ایجاد نمی‌کنند. در طی دوره بستری نیز ویزیت روانشناس جهت سیر بیماری و ریشه یابی علت اعتیاد، ویزیت روانپزشک جهت تغییر دوز داروها نیز انجام می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد روش‌های بستری مربوط به هر ماده مخدر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

پیام تندرستی بهترین مرکز ترک شیشه (کریستال) از روش‌های به روز به همراه پیشرفته‌ترین تجهیزات برای درمان اعتیاد شیشه استفاده می‌کند و مدت زمان ترک شیشه را نیز با توجه به میزان مصرف هر فرد و وضعیت جسمی مشخص می‌کند.

سوالات متداول در مورد ترک شیشه

  1. بهترین روش ترک شیشه (کریستال) چیست؟

بهترین روش ترک کریستال یا شیشه در برنامه درمانی هر فرد تعیین می شود که به دوز و میزان مصرف مواد و شرایط سنی وابسته است.

  1. ترک کریستال (شیشه) چند روز طول می کشد؟

مدت زمان ترک شیشه (کریستال) که بین 1 تا 3 هفته است زیر نظر متخصص تعیین می‌شود که برای هر فرد با توجه به شرایط جسمی و روحی متفاوت خواهد بود.

  1. شیشه یا کریستال را چگونه باید ترک کرد؟

برای ترک مراجعه به مرکز معتبر ترک شیشه یا کریستال که از روش‌های نوین و به روز استفاده می‌کند، بسیار اهمیت دارد.

مدیرسایت
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

همین حالا تماس بگیرید

02158225
Call Now Buttonمشاوره رایگان