بهترین مرکز ترک الکل در تهران

بهترین مرکز ترک الکل در تهران با حضور پشتیبان
مدیرسایت
15 جولای 2023

الکل ماده‌ای است که همواره توصیه می‌شود تا برای درمان اعتیاد به آن، به مراکز ترک الکل در تهران مراجعه کنید. علت این امر آن است که علائم ترک الکل در پاره‌ای از موارد بسیار دردناک و حتی کشنده هستند! علائمی مانند تشنج ممکن است در طول دوران سم زدایی الکل گریبان افراد را بگیرد که در صورت عدم مدیریت صحیح، کار به جاهای باریک می‌کشد و می‌تواند موجب مرگ شود. بنابراین فرایند ترک الکل را باید جدی گرفت و به بهترین مرکز ترک الکل در تهران یعنی کلینیک روانشناسی و ترک اعتیاد پیام تندرستی مراجعه کرد.

روش‌های درمان اعتیاد به الکل مرکز ترک اعتیاد الکل در تهران

روش‌هایی برای ترک الکل وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

انتخاب بهترین مرکز ترک الکل در تهران

سم زدایی بوقلمون سرد

بوقلمون سرد روشی است که در آن مصرف الکل بصورت ناگهانی قطع می‌شود و فرد را دچار علائم شدید ترک می‌کند. به دلیل شدت علائم مذکور، انجام این فرایند خطرناک است. به همین علت بهترین مرکز ترک اعتیاد الکل در تهران از این روش استفاده نمی‌کند.

سم زدایی تدریجی الکل

این روش در مجهزترین مرکز ترک الکل در تهران انجام می‌شود و شامل کاهش تدریجی دوز الکل است. در این روش شدت علائم ترک الکل، کمتر است زیرا مغز به مرور به نبود الکل عادت می‌کند.

دارو درمانی برای ترک الکل

برای مدیریت و کنترل علائم ترک الکل، روانپزشک و پزشک ترک اعتیاد از دارو استفاده می‌کنند.

کاشت ایمپلنت دی سولفیرام

کاشت ایمپلنت دی سولفیرام از روش‌های نوین درمان اعتیاد است که در کلینیک پیام تندرستی کاربرد دارد. در این روش کپسول‌های دی سولفیرام برای از بین بردن میل به الکل در بدن بیمار کاشته می‌شوند. این روش مزیت زیادی نسبت به قرص و داروی دی سولفیرام دارد و آن این است که دیگر نیاز به مصرف روزانه یا ماهانه این دارو نیست.

روان درمانی ترک الکل

روانشناس ترک اعتیاد نقش بسیار مهمی در فرایند درمان اعتیاد به الکل دارد. معمولا از روش درمان شناختی رفتاری برای درمان اعتیاد روانی استفاده می‌شود. در این فرایند مهارت‌های مقابله‌ای منفی بیمار شناسایی شده و مهارت‌های مقابله‌ای مثبت به فرد آموزش داده می‌شود. در بهترین مرکز ترک اعتیاد به الکل در تهران یعنی کلینیک پیام تندرستی، روان درمانی در کنار سم زدایی انجام می‌شود تا متخصصین این مرکز نسبت به درمان اعتیاد بصورت ریشه‌ای اطمینان حاصل کنند.

خدمات درمانی کلینیک ترک الکل در تهران

خدمات درمانی در بهترین کلینیک ترک الکل غرب تهران هم بصورت بستری انجام می‌شود و هم بصورت سرپایی.

1. خدمات بستری کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی

اگر اعتیادتان سنگین باشد، توصیه پزشک ترک اعتیاد این مجموعه ارائه خدمات درمانی بستری است. در این نوع خدمات بیمار تحت مراقبت‌های ۲۴ ساعته قرار می‌گیرد و اگر در طول سم زدایی دچار علائم ترک الکل خطرناک شود، سریعا علائم مذکور توسط کادر درمانی کلینیک مدیریت و کنترل می‌شوند و این موجب می‌شود تا فرد فرایند درمانی ایمن و راحتی را بگذراند. علاوه بر این محیط درمانی‌ای که خارج از محرک‌های الکل باشد، می‌تواند تاثیر به سزایی در فرایند درمان اعتیاد الکل و کاهش میل و هوس به آن داشته باشد. زیرا میل بیمار با دیدن محرک‌ها بیش از پیش عود می‌کند.
محرک‌ها عبارتند از دوستان یا محیطی که در آن الکل مصرف می‌کردید و یا هر چیزی که شما را به یاد مصرف الکل می‌اندازد.

2. خدمات سرپایی کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی

اما برخی از افراد خدمات سرپایی را انتخاب می‌کنند. پزشکان ترک اعتیاد در بهترین مركز ترك اعتياد الكل تهران معمولا این گزینه درمانی را به افرادی پیشنهاد می‌دهند که دارای اراده قوی بوده و مقاومت بالایی در برابر الکل و محرک‌ها دارند. همچنین محیط خانه نیز باید برای ترک الکل محیا باشد و عاری از هر گونه محرک باشد.

امکانات بهترین مرکز ترک الکل در تهران

مجهزترین مرکز ترک اعتیاد به الکل در تهران، با بهره گیری از امکانات رفاهی و هتلینگ آماده پذیرش شما عزیزان است. این امکانات عبارتند از:

  • اتاق های vip و اتاق های تک نفره و دو نفره.
  • امکانات رفاهی نظیر یخچال، تخت، کمد اختصاصی و اینترنت.
  • کادر پزشکی متشکل از پزشک ترک اعتیاد، روانپزشک و روانشناس ترک اعتیاد، متخصص مغز واعصاب، روانکاو، پرستار مجرب حوزه اعتیاد و…
  • بخش ویژه جهت کار درمانی با امکانات فوتبال دستی، تنیس روی میز و…
  • تجهیزات مربوط به RTMS و نوروفیدبک
  • استفاده از روش‌های نوین درمان اعتیاد نظیر کاشت ایمپلنت دی سلوفیرام
معرفی بهترین مرکز ترک الکل در تهران

معرفی بهترین مرکز ترک الکل در تهران

کلینیک روانشناسی و ترک اعتیاد پیام تندرستی بطور کلی از ترکیب روش‌های سم زدایی ترک الکل، دارودرمانی، کاشت ایمپلنت دی سولفیرام و روان درمانی برای بیماران استفاده می‌کند تا درمان ریشه‌ای اعتیاد به الکل صورت گیرد. البته از آنجایی که درمان اعتیاد به الکل، نیازمند برنامه درمانی منحصربفرد است، لازم است تا پزشک ترک اعتیاد مراحل زیر را انجام دهد:

  • انجام مشاوره با بیمار
  • ارزیابی شرایط روحی و جسمی بیمار(بررسی بیماری‌های زمینه‌ای فرد برای تنظیم برنامه درمانی او)
  • تنظیم برنامه درمانی
  • سم زدایی ترک الکل
  • دارودرمانی(در صورت نیاز)
  • کاشت ایمپلنت دی سولفیرام
  • برگزاری جلسات روان درمانی
  • خود مراقبتی

با طی این مراحل شما فرایند درمانی ایمن و با حداقل درد و خماری طی خواهید کرد. کافیست همین حالا متخصصین مرکز ترک الکل پیام تندرستی تماس گرفته و از خدمات ما برخوردار شوید.

2.7/5 - (3 امتیاز)
مدیرسایت
دسته بندی مقاله : مقالات ترک اعتیاد
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

همین حالا تماس بگیرید

02158225
Call Now Buttonمشاوره رایگان