مقدار مصرف قرص ب۲ برای ترک تریاک

مقدار مصرف قرص ب۲ برای ترک تریاک - کلینیک پیام
hdm_seo_1
25 دسامبر 2023

یکی از روش های کاربردی برای ترک اعتیاد مواد افیونی و تریاک، استفاده از رویکرد داروهای جایگزین است. قرص ب2 را می‌توان در دسته داروهای جایگزین برای ترک تریاک به حساب آورد. ترک تریاک با قرص b2، اگر چه می‌تواند اعتیاد به تریاک را از بین ببرد، اما معایبی مانند احتمال اعتیاد به قرص ب2 را همراه خواهد داشت، از این رو در کلینیک روانپزشکی و ترک اعتیاد پیام تندرستی از این رویکرد استفاده نمی‌شود، زیرا هدف متخصصین این مجموعه درمان ایمن شما عزیزان است. در این مطلب قصد داریم تا راجع به ” قرص ب ۲ برای ترک تریاک” صحبت کنیم، بنابراین اگر خواهان درمان اعتیاد به تریاک هستید، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

چگونگی درمان تریاک با ب۲

تریاک را می‌توان جز دسته مواد افیونی به حساب آورد و قرص b2 نیز جز مواد شبه افیونی است. در طی مصرف تریاک، این ماده به گیرنده های مواد افیونی در مغز متصل شده و سبب ایجاد حس سرخوشی می‌شود. زمانی که اثرات تریاک از بین برود، بدن و مغز شما باز هم همان حالات سرخوشی را طلب خواهد کرد و اینطور می‌شود که به مصرف دوباره تریاک می‌پردازید و در نهایت دچار اعتیاد به تریاک می‌شوید.

زمانی که از قرص ب دو برای ترک تریاک استفاده می‌کنید، قرص b2 جایگزین تریاک شده و به گیرنده‌های مواد افیونی در مغز می‌چسبد و این فرایند سبب از بین رفتن اثرات تریاک در بدن می‌شود. تا این نقطه همه چیز خوب می‌رسد، زیرا توانسته اید سم زدایی تریاک را بواسطه مصرف قرص ب2 انجام دهید. اما مشکل از آنجا شروع می‌شود که قرص ب2 پتانسیل اعتیاد بالایی دارد و ممکن است شما را درگیر اعتیاد جدیدی(اعتیاد به قرص b2) بکند. بنابراین مقدار مصرف قرص ب۲ برای ترک تریاک حتما باید زیر نظر پزشک باشد.

مقدار مصرف قرص ب۲ برای ترک تریاک - کلینیک پیام

ایا قرص ب ۲ برای ترک تریاک خوب است؟

به دلیل پتانسیل اعتیادآور بودن قرص ب2، بسیاری از متخصصین حوزه اعتیاد از جمله کادر درمانی مرکز روانشناسی و ترک اعتیاد پیام تندرستی از قرص ب2 برای ترک تریاک استفاده نمی‌کنند. زیرا این روند احتمال ایجاد وابستگی و اعتیاد به ب2 را افزایش می‌دهد و می‌تواند فرد را با عوارض جدیدی روبرو کند. هدف متخصصن مجموعه پیام تندرستی، برطرف ریشه اعتیاد شما است. ما قصد نداریم تا ظاهرا اعتیادتان را درمان کنیم، بنابراین از این رویکرد بهره نمی‌گیریم.

 

ترک تریاک در منزل با قرص b2

ترک تریاک در منزل، بدون کمک حرفه‌ای، معمولا منجر به عود می‌شود. زیرا در این موارد افراد به دلیل نداشتن برنامه درمانی منحصربفرد، اغلب از روش بوقلمون سرد بهره می‌گیرند که این رویکرد شدت علائم ترک را بالا می‌برد. حال اگر بخواهید برای ترک تریاک در منزل با قرص b2 ،بدون کمک حرفه‌ای نیز بهره بگیرید، باید بدانید که احتمال اعتیاد به قرص ب2 افزایش می‌یابد و اگر عود نکنید، مسلما دچار اعتیاد به ب2 خواهید شد.

توجه داشته باشید که اگر به دلایلی مانند هزینه، زمان و حریم خصوصی تان می‌خواهید برای ترک تریاک در خانه اقدام کنید، دریافت کمک حرفه‌ای و خدمات سرپایی را به هیچ عنوان فراموش نکنید. در این راستا می‌توانید با کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی تماس حاصل فرمایید.

در این مطلب راجع به ” ترک تریاک با قرص b2 صحبت کردیم. حالا می‌دانیم که قرص ب2 برای ترک تریاک خوب نیست! زیرا روش های ترک تریاک اصولی تری نیز برای آن وجود دارد، روش‌هایی ایمن که می‌توانند با حداقل درد و خماری اعتیادتان به تریاک را برطرف کنند. اگر خواهان بهره گیری از درمان اعتیاد تریاک با روش های نوین و در محیطی با امکانات رفاهی و هتلینگ هستید، همین امروز با متخصصین کلینیک روانپزشکی و ترک اعتیاد پیام تندرستی تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

1.3/5 - (3 امتیاز)
hdm_seo_1
Latest posts by hdm_seo_1 (see all)
دسته بندی مقاله : مقالات ترک اعتیاد
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

همین حالا تماس بگیرید

02158225
Call Now Buttonمشاوره رایگان