قرص ب2 مرفین دارد؟

hdm_seo_1
25 دسامبر 2023

ترک اعتیاد با قرص b2 در بسیاری از مراکز درمانی اعتیاد کاربرد دارد، اما باید بدانید که قرص ب2 خودش پتانسیل اعتیاد بالایی دارد، از این رو ما در مرکز روانشناسی و ترک اعتیاد پیام تندرستی از این رویکرد استفاده نمی‌کنیم. اما در این مطلب می‌خواهیم قرص ب2 را کمی بررسی کنیم. یکی از پرتکرارترین سوالات شما این است که ” آیا قرص ب 2 مرفین دارد؟” در این مطلب قصد داریم تا در این مورد صحبت نماییم، بنابراین با ما همراه باشید.

آیا قرص b2 مرفین دارد؟

قرص ب2 دارای مشتقات مرفین است و خاصیت اعتیاد آوری بالایی دارد. بد نیست بدانید قدرت قرص b2، 40 برابر بیشتر از مرفین است، از اینرو نتیجه می‌گیریم که پتانسیل اعتیاد آن بیشتر خواهد بود. مصرف خودسرانه قرص b2 می‌تواند شما را درگیر عوارض زیادی کند که شایع ترین آن اعتیاد به قرص ب2 است.

عوارض مصرف خودسرانه قرص ب2 به حدی زیاد است که باید هر چه سریع تر برای ترک قرص b2 اقدام کنید. اما برای ترک قرص ب۲ لازم است تا از متخصصین اعتیاد یک مرکز درمانی معتبر، کمک حرفه‌ای دریافت کنید، در این راستا می‌توانید  به مرکز روانشناسی و ترک اعتیاد پیام تندرستی مراجعه کنید و یا با متخصصین این مرکز تماس حاصل فرمایید.

بنابراین حالا میدانیم که قرص b2 مرفین دارد و می‌تواند منجر به اعتیاد شود.

قرص ب2 مرفین دارد؟ - کلینیک پیام

آبا قرص ب2 تست اعتیاد شما را منفی می‌کند؟

بسیاری از افرادی که می‌خواهند تست اعتیادشان منفی شود، از قرص ب2 به منظور منفی شدن تست اعتیادشان استفاده می‌کنند. البته قرص ب 2 در آزمایشات ادرار اینگونه است و اگر آزمایشات دقیق تری انجام شود مانند ازمایش خون، آزمایش مو و آزمایش بزاق کاملا مشخص می‌شود که کاربر قرص b2 را مصرف کرده است! همانگونه که در بالا ذکر کردیم مصرف خودسرانه ب2 به دلیل دارا بودن مرفین و سایر مواد می‌تواند فرد را دچار اعتیاد بکند. بنابراین منطقی نیست که تنها برای منفی شدن تست اعتیاد خود، از این دارو بهره بگیرید .

مقایسه قرص ب2 و مرفین از لحاظ قدرت اثربخشی

قرص b2 در اشکال دارویی قرص زیرزبانی، پچ پوستی و آمپول وجود دارد. از لحاظ اثربخشی باید بگوییم که قدرت بوپرنورفین در حدود ۴۰ تا ۷۰ برابر مرفین است البته اگر از آن به صورت زیرزبانی استفاده شود و اگر به عنوان پچ پوستی از آن بهره بگیرید، قدرت اثربخشی بوپرنورفین 100 تا 110 برابر مرفین می‌شود.

 

در این مطلب راجع به پرسش ” قرص b2 مرفین دارد یا نه؟” صحبت کردیم. حالا می‌دانیم که قرص ب2 از مشتقات مرفین است و هر دو این داروها در دسته مواد اپیوئیدی قرار دارند. هر دوی این مواد پتانسیل اعتیاد را دارند، بنابراین باید در مصرف آن‌ها احتیاط کرد. در حقیقت مصرف این دارو تنها بر طبق تجویز پزشک باید باشد. اگر به هر دلیلی دچار اعتیاد به مرفین یا قرص ب۲ شده اید، متخصصین مرکز ترک اعتیاد پیام تندرستی اینجا هستند تا به شما در ترک مورفین و یا ترک قرص b2 کمک کنند. آن‌ها با روش های نوین ترک اعتیاد و ارائه برنامه جامع درمانی منحصربفرد کاری می‌کنند تا حداقل درد و خماری را در روند درمان اعتیاد تجربه کنید. اراده کنید و با ما تماس بگیرید، ما در مسیر درمان همراه شما خواهیم بود.

5/5 - (2 امتیاز)
hdm_seo_1
Latest posts by hdm_seo_1 (see all)
دسته بندی مقاله : مقالات ترک اعتیاد
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

همین حالا تماس بگیرید

02158225
Call Now Buttonمشاوره رایگان