پیام تندرستی > پزشک ترک اعتیاد

پزشک ترک اعتیاد

بهترین پزشک ترک اعتیاد

امروزه با گسترش مشکل خانمان سوز اعتیاد، بسیاری از افراد به دنبال بهترین راه برای درمان و گذر از این مقطع زندگی هستند. سوالی که ذهن افراد زیادی را درگیر می‌کند این است که برای ترک اعتیاد به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ قطعا درمان اعتیاد بدون حضور بهترین پزشک ترک اعتیاد امکان‌پذیر نیست.

 

 

ویژگی بهترین پزشک ترک اعتیاد

ترک اعتیاد یک پروسه زمان‌بر است. برخی از افراد گمان می‌کنند که ترک اعتیاد به دوره بستری و ترک در داخل کلینیک و کنار گذاشتن مصرف مواد محدود می‌شود. اما این یک باور غلط است، زیرا گام اصلی در ترک اعتیاد، بعد از مرحله‌ کنار گذاشتن مصرف مواد، یعنی عدم بازگشت به مصرف مواد است. این موضوع که بیمار دیگر به سمت مصرف مجدد کشیده نشود، از ویژگی‌های اصلی یک پروسه درمانی صحیح و ترک است. در این بین همه به دنبال حاصل‌شدن بهترین نتیجه از ترک هستند و این امر بدون حضور بهترین دکتر ترک اعتیاد امکان‌پذیر نیست.

اما ویژگی بهترین پزشک ترک اعتیاد چیست؟! دانستن این ویژگی‌ها برای شما بیماران گرامی ضروری است تا بتوانید با دقت نظر، دکتر ترک اعتیاد خود را انتخاب کرده و به کلینیک او مراجعه کنید:

اعتبارسنجی و مجوز دار بودن پزشک ترک اعتیاد:

اولین موردی که باید بررسی کنید، اعتبار و مجوز دکتر ترک اعتیاد است. برای انتخاب بهترین‌ها، همیشه به مجوز و اعتبار دقت فرمایید. پزشک ترک اعتیاد برای انجام فعالیت‌های مختلف مانند سم زدایی مواد مخدر و مشاوره، نیازمند مجوز از سوی وزارت بهداشت و درمان است. برای اعتبارسنجی پزشک متخصص ترک اعتیاد، مجوز پزشک موردنظرتان را مورد بررسی قرار دهید. داشتن اعتبار بدین معناست که می‌توان به دکتر اعتیاد موردنظر اعتماد کرد.

روش‌های درمان پزشک ترک اعتیاد:

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین دکتر برای ترک اعتیاد، مسلط بودن و آشنا بودن به روش‌های درمانی جدید است. این موضوع که پزشک ترک اعتیاد شما به تمام روش‌های درمانی این حوزه مسلط باشد و تشخیص دهد که از چه روشی برای درمان شما استفاده ‌کند، بسیار حائز اهمیت است.

کلینیک پیام تندرستی با بهره گیری از بهترین دکتر متخصص ترک اعتیاد در تهران، خیال شما را در این زمینه راحت خواهد کرد.

برنامه ریزی درمانی دکتر ترک اعتیاد:

با توجه به اینکه شرایط زندگی مراجعه کنندگان به کلینیک، از جمله شدت درگیری با اعتیاد، شرایط خانوادگی، شرایط فردی، روحیات و اخلاق و مواردی از این قبیل متفاوت است، یک پزشک خوب برای ترک اعتیاد، باید برنامه درمانی منحصربفردی با توجه به شرایط هر بیمار تنظیم کند.

پیگیری و مراقبت در دوره نقاهت:

دوره نقاهت یکی از اصلی‌ترین دوره‌های ترک اعتیاد است. بسیاری از افراد، اعتیاد را از نظر جسمی ‌به راحتی ترک می‌کنند، ولی به دلیل عدم حضور مشاوری کاربلد و انجام نشدن مراقبت‌های مربوط به روان درمانی در دوران نقاهت، مجددا به سمت نوشیدنی‌های الکلی و مواد اعتیادآور و مخدر کشیده می‌شوند. به همین دلیل، پیگیری و مراقبت‌های دوره نقاهت، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما لازم نیست نگران این قضیه باشید، بهترین مطب دکتر ترک اعتیاد در تهران، با بکارگیری روان درمانگرانی مجرب، این مشکل را حل کرده است. در کلینیک تخصصی پیام تندرستی، روان درمانگران از ابتدای دوره درمان تا پایان دوران نقاهت، در کنار بیمار حضور خواهند داشت. برای دریافت مشاوره در این زمینه می‌توانید با شماره دکتر ترک اعتیاد در پیام تماس حاصل فرمایید.

روش درمانی پزشک ترک اعتیاد

روش درمانی پزشک ترک اعتیاد

همانطور که گفتیم، ترک اعتیاد زیر نظر پزشک، با روش‌های متفاوتی انجام می‌گیرد. شروع مراحل درمان در مرکز ترک اعتیاد پیام تندرستی به این صورت است که پس از انجام آزمایشات، مشخص شدن جواب تست اعتیاد و ارزیابی نوع مواد مصرفی بیمار، بهترین پزشک ترک اعتیاد در تهران، روش درمانی بیمار مورد نظر را با توجه به شرایط او تعیین خواهد کرد. پس از تعیین روش‌ درمانی، دکتر فوق تخصص ترک اعتیاد در تهران، سریع‌ترین روش را برای سم‌زدایی انتخاب می‌کند تا بیمار در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه و ترک کامل برسد. بعد از این مرحله، بیمار وارد فاز بعد از ترک می‌شود و نیازمند مشاوره صحیح از سوی روانشناس ترک اعتیاد است.

حضور روانشناسانی مجرب در فرایند درمان، همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، جزو مهم‌ترین فاکتورهای درمانی ترک اعتیاد به حساب می‌آید، پس به سادگی از کنار این مرحله از درمان نگذرید. بسیاری از بیماران و کلینیک‌های ترک اعتیاد تنها به مرحله ترک فیزیکی و سم‌زدایی اهمیت می‌دهند و برای دوره نقاهت و حل مشکلات روانشناختی فرد برنامه ای ندارند.  کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و روان درمانی پیام تندرستی، با داشتن بهترین گروه متخصص ترک اعتیاد در تهران و روان شناسانی ترک اعتیاد مجرب در این حوزه مشکل بزرگ ترک اعتیاد، یعنی درمان جنبه روانی آن را نیز حل کرده است. در این بین اشاره به روش‌های درمانی ناصحیح که آن‌ها را با نام درمان‌های خانگی، درمان‌های گیاهی و یا ترک در منزل و… می‌شناسیم، خالی از لطف نیست. این روش‌ها که توسط افراد سودجو با هدف فریب شما ارائه می‌شود، علاوه بر ضرر اقتصادی، به سلامت جسمانی شما نیز آسیب می‌رساند. بنابراین پیشنهاد ما این است که مراقب این افراد باشید.

بهترین پزشک ترک اعتیاد در تهران

برای خیلی از افراد سوال است که برای ترک اعتیاد پیش چه دکتری برویم؟ در کلینیک ترک اعتیاد پیام، مجرب‌ترین گروه دکتر ترک اعتیاد تهران، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. میزان تجربه پزشک ترک اعتیاد، یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای درمان اعتیاد است. بهترین پزشک ترک اعتیاد تهران در مرکز پیام تندرستی، این توانایی را دارد که مناسب‌ترین روش‌ درمانی را برای شما تشخیص دهد. پزشکان این مجموعه با داشتن دکترای ترک اعتیاد و تجربه طولانی در درمان بیماران، در تمام مراحل درمان همراه شما یا عزیزتان خواهند بود. همانطور که ذکر کردیم، در کلینیک ترک اعتیاد پیام، علاوه بر بهترین دکتر ترک اعتیاد تهران و کادر درمان و بستری، یک گروه از روان درمانگرانی مجرب نیز کنار شما حضور دارند، تا علاوه بر مشکلات جسمی‌، مشکلات روانشناسی شما را نیز حل کنند.

به منظور دریافت مشاوره، همین حالا با شماره تلفن دکتر ترک اعتیاد 0215822 تماس بگیرید. متخصصان و مشاوران ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

سوالات متداول در مورد پزشک ترک اعتیاد

  1. وظیفه پزشک ترک اعتیاد چیست؟

بهترین پزشک ترک اعتیاد توانایی بالایی در تدوین برنامه درمانی متناسب با شرایط فرد را دارد و پیگیری های لازم را در طول درمان انجام می دهد.

  1. برای ترک اعتیاد باید به چه دکتری مراجعه کنیم؟

دکتر ترک اعتیاد روش نوینی را برای درمان طبق شرایط سنی، میزان دوز مصرفی و مدت زمان مصرف فرد در نظر می گیرد و از بازگشت مجدد به اعتیاد جلوگیری می کند. همچنین متخصص ترک اعتیاد بهترین پزشک در زمینه ترک اعتیاد می باشد.

  1. هزینه پزشک ترک اعتیاد چه میزان است؟

هزینه پزشک ترک اعتیاد بعد از ویزیت و بررسی بیمار مشخص می شود که با توجه به تفاوت در برنامه درمانی هر فرد، هزینه نیز متغیر خواهد بود.

مدیرسایت
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

همین حالا تماس بگیرید

02158225
Call Now Buttonمشاوره رایگان