پیام تندرستی > مرکز ترک اعتیاد زنان

مرکز ترک اعتیاد زنان

مرکز ترک اعتیاد زنان-کلینیک پیام تندرستی

اگر چیزی موجب ایجاد حس خوب شود، اکثر ما زنان تا حد امکان از آن می‌خواهیم! اما برخی از زنان “دکمه توقف” ندارند و می‌توانند نسبت به آن، معتاد شوند. اگر از اعتیاد رنج می‌برید، درمان در کلینیک اختصاصی ترک اعتیاد خانم‌ها می‌تواند راه نجات شما باشد.

تشخیص اعتیاد و مراجعه به مرکز ترک برای زنان 

یکی از علائم بسیار رایج اعتیاد در زنان و مردان، احساس نوعی وابستگی به ماده‌ای است که به طور منظم مصرف می‌کنید. فرایند اعتیاد به اینصورت است که در ابتدا هر چند وقت یک‌بار آن ماده را مصرف می‌کنید، اما بعد از مدتی شروع به مصرف بیشتر کرده و احساس می‌کنید که باید هر بار دوز آن را افزایش دهید.

بستری
1
- تماس با کلینیک. - پرزنت بیمار توسط پذیرش و ارائه توضیح روند درمان. - هماهنگی جلسه با روانشناس مجموعه به منظور ارائه مشاوره رایگان به بیمار. - توضیح روند درمان به بیمار در جلسه رایگان مشاوره.
روند درمان
2
روند درمان ترکیب دو روش دارو درمانی و روان درمانی است. حداقل طول دوره درمان از 2 تا 3 هفته (10 تا 21 روز) است که مدت زمان آن با توجه به وضعیت بیمار، میزان دوز مصرفی و نوع ماده ای که مصرف می شود، تعیین خواهد شد.
سرویس ها
3
اتاق های 1 تخته و 2 تخته در کلینیک در نظر گرفته شده است که دارای کمد و یخچال هستند. صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. امکان حضور همراه در اتاق های یک تخته فراهم است و همچنین امکان استفاده از تلفن همراه و اینترنت رایگان وجود دارد.
سم زدایی
4
سم زدایی با توجه به نوع اعتیاد و مواد مصرفی انجام می شود. روانپزشک بعد از اتمام دوره درمان نیز بیمار را فالو می کند و همچنین به جهت بهبود اختلالات روانشناسی ناشی از مصرف مواد در کنار ترک اعتیاد، روانکاوی با حضور روانشناس انجام می شود.
ترخیص
5
کارهای ترخیص بیمار بعد از اتمام دوره درمان و در صورت منفی بودن تست و نرمال شدن وضعیت بیمار از نظر روحی و فیزیکی با تایید پزشک متخصص انجام می شود. بعد از ترخیص نیز با توجه به نیاز بیمار جلسات مشاوره و روانکاوی با روانپزشک ادامه خواهد داشت.

این به این دلیل است که تحمل شما برای این ماده افزایش یافته‌است، بنابراین باید مقدار بیشتری مصرف کنید تا همان اثر در شما ایجاد شود. ذهن شما دائماً درگیر این است که چه زمانی می‌توانید مواد خود را مصرف کنید. شما می‌خواهید مصرف آن را کاهش دهید یا متوقف کنید، اما نمی‌توانید! اگر برای قطع مصرف آن ماده تلاش کنید، علائم ترک را تجربه خواهید کرد. این به این معنی است که حالا شما به ماده نیاز دارید و به آن وابسته شده‌اید. زمانی که متوجه شدید اعتیاد پیدا کرده‌اید، حتما باید برای ترک اعتیاد اقدام کنید و لازمه آن مراجعه به مرکز درمان اعتیاد زنان است. اعتیاد بیماری ای نیست که تنها به زندگی شخصی شما آسیب برساند، بلکه وجه اجتماعی شما را نیز تخریب خواهد کرد و به اطرافیان‌تان هم صدمه خواهد رساند. اما عوارض اعتیاد شامل چه مواردی است؟

چرا ترک اعتیاد زنان مهم است؟ عوارض اعتیاد بانوان چیست؟

مقوله اعتیاد، زندگی زنان را به شیوه‌های مختلف تحت تاثیر قرار می‌دهد. از جمله عوارض اعتیاد زنان می‌تواند بصورت اقتصادی، اجتماعی، فردی و…باشد.  سوءمصرف بیش از حد مواد یا اعتیاد به مواد مخدر می‌تواند به طور جدی روابط، زندگی خانوادگی یا حرفه‌ای شما را مختل کند. ممکن است به دلیل احساس شرم یا گناه سعی در کم اهمیت جلوه دادن یا پنهان کردن جدی بودن آن داشته باشید.

کلینیک ترک اعتیاد در زنان

اعتیاد معمولا منجر به تنش های زیادی می‌شود. شاید دیگر نتوانید به مهم‌ترین تعهدات خود عمل کنید. ممکن است فعالیت‌های اوقات فراغت را رها کرده و معاشرت را کنار گذاشته باشید. ادامه استفاده مواد، حتی می‌تواند زندگی شما یا دیگران را در معرض خطر قرار دهد. سوء مصرف مواد همچنین می‌تواند منجر به تعدادی از مشکلات مانند افسردگی، اضطراب و بی خوابی شود. از جمله مهم‌ترین عوارض اعتیاد زنان این است که نمی‌توانند نقش مادر را به خوبی ایفا کنند و این روی فرزندان آن‌ها به شدت تاثیر خواهد گذاشت. اگر زنی باردار باشد و مواد مصرف کند، اعتیاد روی جنین او اثر می‌گذارد. بنابراین بسیار مهم است که به کلینیک ترک اعتیاد بانوان مراجعه کرده و خدمات درمانی را دریافت کنید. مجهزترین کلینیک ترک اعتیاد بانوان در تهران، کلینیک پیام تندرستی است که با بهره‌گیری از کادر درمانی متخصص و امکانات رفاهی، آماده پذیرش بیماران زن می‌باشد.  اعتیاد می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

انواع مختلف اعتیاد زنان

بطور کلی اعتیاد زنان می‌تواند در سه سطح سبک، جدی یا مزمن باشد. زنان ممکن است به انواع مختلف مواد معتاد شوند. انواع مختلف اعتیاد عبارت است از:

اعتیاد زنان به مواد

اکثر زنانی که به کلینیک پیام تندرستی مراجعه می‌کنند، اعتیاد به مواد را تجربه می‌کنند. این نوع اعتیاد تأثیر مستقیمی بر سیستم پاداش مغز دارد: سیستمی که در توانمندسازی رفتار و شکل‌گیری خاطرات نقش دارد. مسئله اصلی این نوع اعتیاد، از دست دادن کنترل زنان بر استفاده از این مواد است.

کلینیک ترک اعتیاد بانوان

اعتیاد رفتاری زنان

زنی را در نظر بگیرید که دائما در کازینو و مشغول قمار باشد، مسلما این خانم به قمار کردن معتاد شده است. این نوع اعتیاد از نوع اعتیاد رفتاری می‌باشد. قمار مراکز پاداش را در مغز فعال می‌کند، درست مانند هر ماده اعتیادآور! بنابراین اعتیادهای رفتاری علائمی مشابه اعتیاد به مواد دارند. زنی که به بازی یا قمار اعتیاد دارد نیز کنترل رفتار خود را از دست می‌دهد.

روش‌های درمان اعتیاد در بهترین مرکز ترک اعتیاد بانوان

در مرکز پیام تندرستی، به زنان محترم مراجعه کننده، تنها به عنوان یک مورد که باید درمان شوند، نگاه نخواهد شد. بلکه با توجه به شرایط فیزیکی و روحی هر فرد، برنامه درمانی برای ترک اعتیاد بانوان تنظیم می‌شود.  کادر پزشکی ما، به زنان مراجعه کننده، فراتر از اعتیاد نگاه می‌کند و مسائل روانی اساسی آن‌ها را در نظر می‌گیرد. برای درمان اعتیاد زنان، در درجه اول سم‌زدایی ترک اعتیاد و درمان شناختی رفتاری انجام می‌شود.

درمان‌های اضافی شامل تغییر سبک زندگی و گفتار درمانی می‌باشد. درحقیقت در بهترین مرکز ترک برای زنان، به علل اساسی و ویژگی‌های شخصیتی توجه شده و برای درمان آن‌ها از روان درمانی فردی، گروه درمانی و…استفاده می‌شود. ساخت لایف استایل جدید برای زنده کردن شخصیت اجتماعی از اهداف این مرکز است. درمان در کلینیک پیام، توسط کادر درمانی ثابت با چندین پزشک متخصص ترک اعتیاد، متناسب با شرایط خاص بانوان گرامی صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که انواع روش‌های نوین ترک اعتیاد بانوان، مانند الکتروشوک درمانی و … در این کلینیک انجام می‌گردد. بنابراین انواع دستگاه برای ترک اعتیاد خانم ها نیز در این مرکز موجود است که در صورت تشخیص پزشک از آن‌ها استفاده می‌شود.

درمان اعتیاد طولانی مدت بانوان در کلینیک پیام تندرستی

کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی، رویکردی کل نگر به درمان اعتیاد بانوان دارد. این به این معنی است که ما روی عواملی که می‌توانند بر رفتار و اعتیاد شما تأثیر بگذارند، تمرکز می‌کنیم یعنی: شخصیت، روابط، خانواده، کار و همچنین سلامت جسمانی شما. بنابراین در این مرکز شما به یک زن قوی می‌آیید، تا مشکل اعتیاد خود را بصورت ریشه‌ای حل کنید. در نهایت با استفاده از روان‌درمانی و جلسات مشاوره به شما بینش جدیدی در مورد الگوهای رفتاری سالم و جایگزینی آن‌ها با رفتارهای مقابله‌ای ناسالم داده می‌شود.

خدمات بهترین مرکز ترک اعتیاد زنان

از جمله امکانات کلینیک پیام تندرستی، ارائه درمان بستری و سرپایی می‌باشد. آن دسته از زنانی که اعتیاد سبک تری دارند، می‌توانند از خدمات درمان سرپایی استفاده کنند. اما برای کسانی که شدت مصرف یا مدت مصرف مواد بالایی دارند، پیشنهاد ما این است که خدمات بستری را دریافت کنند. در شروع فرایند ترک اعتیاد زنان، یک مشاور رایگان برگزار خواهد شد و سپس با توجه به آزمایشات، برنامه درمانی برای ترک اعتیاد بانوان تعیین می‌شود. کارکنان حرفه‌ای ما تمام ابزارها و پشتیبانی لازم را در اختیار بانوان گرامی قرار می‌دهند. با این حال، تعهد شما نیز برای پیشرفت ضروری است. فضای درمانی ما، متشکل از محیطی گرم و دلپذیر با امکانات رفاهی و هتلینگ مختلف، این اطمینان را به شما می‌دهد که از هر فرصتی برای کار روی خودتان و فراهم کردن فضای مورد نیاز خود برخوردار شوید. کافیست همین حالا گوشی را بردارید و ما تماس بگیرید.

سوالات متداول مرکز ترک اعتیاد زنان

1.کلینیک ترک اعتیاد زنان با کمپ ترک اعتیاد بانوان چه تفاوتی دارد؟

از تفاوت هایی که بسیار مهم است و می توان به آن اشاره کرد تفاوت روش درمان این دو است در کلینیک های تخصصی ترک اعتیاد زنان با استفاده از جدید ترین روش ها و همچنین با دستگاه های بروز کار درمان را انجام می دهند اما در کمپ ترک اعتیاد زنان این طور نیست و مراحل درمان به صورت روتین صورت میگیرد. البته کمپ ترک اعتیاد بانوان خصوصی با کمپ معمولی فرق دارد.

2.ترک اعتیاد زنان چه قدر هزینه دارد؟

میزان هزینه ترک اعتیاد در زنان را دقیق نمی توان مشخص کرد چون با توجه به میزان و نوع مواد همچنین مدت زمان مصرف هر فرد تفاوت دارد شما به راحتی می توانید برای اطلاع دقیق با شماره های کلینیک پیام تندرستی تماس بگیرید.

3. برای ترک قطعی اعتیاد در زنان به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به شرایط اعتیاد بانوان برای داشتن یک درمان قطعی و بدون بازگشت و همچنین استفاده از روش های نوین ترک اعتیاد و زیر نظر پزشک ترک اعتیاد مجرب باید به بهترین کلینیک تخصصی ترک اعتیاد مراجعه کنید که کلینیک پیام تندرستی قطعا می تواند بهترین انتخاب برای ترک قطعی اعتیاد باشد.

مدیرسایت
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

همین حالا تماس بگیرید

02158225
Call Now Buttonمشاوره رایگان