گرانترین و لاکچری ترین مرکز ترک اعتیاد

خدمات ترک در کلینیک لاکچری و گران ترک اعتیاد
مدیرسایت
24 دسامبر 2022

اعتیاد معمولا دارای عوارض جسمی، روحی، اجتماعی و اقتصادی است و این‌ها نتایج خانمان براندازی را برای فرد و اطرافیانش خواهد داشت. شما هم یکی از افرادی هستید که درگیر عوارض شدید اعتیاد شده‌اید و روابط خود را از دست داده‌اید؟ اگر اینطور است نگران نباشید، تنها کافیست اراده کنید و فرایند درمان را به دست مرکز ترک اعتیاد بسپارید. در این مطلب به بررسی امکانات و خدمات گرانترین و لاکچری ترین مرکز ترک اعتیاد می‌پردازیم.

اعتیاد و عوارض آن

فرد معتاد معمولا به سختی می‌تواند زندگی اجتماعی و عاطفی خود را مدیریت کند. اعتیاد به انواع مواد مخدر و الکل علاوه بر آسیب جدی بر جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی، موجب آسیب‌های جسمی و روانی نیز خواهد شد. بر حسب تحقیقات، خطر ابتلا به اعتیاد، تا حدودی ژنتیکی است، اما عوامل بیرونی نظیر محیط نیز تاثیر گذار خواهند بود. اکثرا افراد مختلف به این دلیل دچار اعتیاد می‌شوند که در حل کردن مسائل مختلف عاجز می‌مانند و از اعتیاد به عنوان راه حلی برای حل کردن سطحی مشکل استفاده می‌کنند. اگر قصد ترک اعتیاد را دارید، باید بدانید که محیط درمان و برخورداری از کادر پزشکی مجرب در کنار اراده شما، فاکتورهایی بسیار مهم در فرایند درمان اعتیاد است. برای برخورداری از این مزایا می‌توانید به گرانترین مرکز ترک اعتیاد مراجعه کنید.

ویژگی مرکز لاکچری ترک اعتیاد

لاکچری‌ترین مرکز ترک اعتیاد در تهران، مرکز ترک اعتیاد پیام تندرستی است. این کلینیک امکان بستری بیماران را بصورت شبانه روزی فراهم کرده است. از ویژگی های این مرکز ترک اعتیاد عبارتند از:

امکانات بستری لاکچری مرکز ترک اعتیاد پیام

  • بستری در گرانترین مرکز ترک اعتیاد به صورت شبانه‌روزی و بسته به انتخاب شما در اتاق‌های عمومی، اتاق خصوصی و اتاق خصوصی VIP امکان پذیر است.
  • در صورت بستری در اتاق خصوصی، داشتن همراه امکان پذیر است.
  • اتاق های بستری دارای امکانات هتلینگ (دارای تخت‌، تلویزیون، یخچال مخصوص و…) است.
  • امکان بستری آقایان و بانوان در همه سنین وجود دارد.
  • امکان بستری و پذیرش ۲۴ ساعته برای بیماران
  • امکان فرستادن آمبولانس برای بیماران

مراحل بستری در گرانترین مرکز ترک اعتیاد

مراحل بستری در لاکچری ترین مرکز ترک اعتیاد عبارتند از:

  1. ابتدا با ما تماس بگیرید و به کلینیک مراجعه کنید، آزمایش‌های اولیه پزشکی روی بیمار شما انجام می‌شود، مانند نوار پزشکی قلب، آزمایش ادرار و تست اعتیاد و…
  2. انتخاب روش ترک اعتیاد متناسب با شرایط بیمار
  3. مشاوره روانشناسی و روانپزشکی انجام می‌شود، تا روان‌درمانی متناسب با شرایط بیمار در طول فرایند درمان انجام ‌شود و اگر لازم باشد، روانپزشکی و دارودرمانی متناسب با شرایط تجویز خواهد شد.
  4. انتخاب روش سم زدایی مواد مخدر از بدن
  5. در نهایت برگزاری جلسات روان درمانی بعد از درمان

خدمات روانشناسی و روانپزشکی در کلینیک لاکچری ترک اعتیاد

  • بستری بیمار در گرانترین مرکز ترک اعتیاد، تحت نظارت روزانه روانشناس و روانپزشک قرار می‌گیرد. از آنجایی که مساله سلات روان در درمان موثر اعتیاد بسیار اهمیت دارد، حضور روانشناس ترک اعتیاد مخصوص در کنار بیمار بسیار موثر و نتیجه بخش خواهد بود.
  • برنامه درمانی روانشناسی و روانپزشکی منحصربفرد برای هر بیمار انجام می‌شود.
  • کادر روانشناسی کلینیک پیام، در زمینه‌های روانشناسی و شناخت گره‌های شخصیتی و رفع آن‌ها بسیار با تجربه است و همچنین برخورداری از کادر مجرب روانپزشکی موجب می‌شود تا از داروهای مناسب با شرایط روانی بیمار استفاده شود.

 ویژگی مرکز لاکچری ترک اعتیاد بعد از درمان

می‌دانیم که اعتیاد تنها جنبه جسمانی ندارد، بلکه درمان جنبه روانی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پس حتما باید نسبت به درمان ریشه یعنی جنبه روانی نیز اقدام کرد. اعتیاد و افسردگی می‌توانند همزمان بوجود بیایند، یا یکی علت و دیگری معلول آن باشد. بنابراین در طول دوره درمان جسمانی اعتیاد، درمان های مربوط به سلامت روان هم انجام می‌شود. اما گاهی بعد از اعتیاد در طول دوره سم زدایی بیمار دچار افسردگی می‌شود که این می‌تواند جزئی از علائم ترک یا حتی ناشی از عود  افسردگی اولیه باشد. بنابراین لازم است تا بیمار بعد از درمان هم در جلسات روانشناسی  و در صورت نیاز روانپزشکی حضور یابد. تا هم افسردگی اش درمان شود و هم نحوه برخورد صحیح با مشکلات را یاد بگیرد تا دوباره سراغ مصرف مجدد مواد نرود.

روش های درمانی جدید از امکانات گرانترین مرکز ترک اعتیاد

از امکانات کلینیک لاکچری ترک اعتیاد پیام این است که در این مرکز به هیچ عنوان درمان آگونیستی (درمان اعتیاد با موادی مانند متادون) انجام نمی‌شود. کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی، تنها مرکز ترک اعتیاد است که از کاشت ایمپلنت نالتروکسان استفاده می‌کند. این روشی کاملا جدید است که درصد برگشت بیمار و مصرف مجدد مواد مخدر را تقریبا به صفر می‌رساند. همچنین بهره برداری از روش تحریک عمقی مغز در کنار مشاوره و روان درمانی یکی از روش‌های نوین بکار برده شده است. گفتنی است که انتخاب روش درمان با توجه به شرایط بیمار از قبیل بررسی پرونده پزشکی، سوابق و بیمارهای روانپزشکی و روان شناسی، انتخاب خود بیمار و بررسی پزشک ترک اعتیاد انجام خواهد شد.

کلینیک پیام تندرستی بهترین مرکز کاشت ایمپلنت نالتروکسان همراه با پزشکان متخصص در طول درمان کنار شماست.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۲۲۴۱

در این مطلب به بررسی ویژگی گرانترین و لاکچری‌ترین مرکز ترک اعتیاد پرداختیم. کلینیک پیام با برخورداری از کادر پزشکی مجرب اعم از پزشک ترک اعتیاد، روانشناس ترک اعتیاد، روانپزشک ترک اعتیاد و پرستارانی با تجربه آماده ارائه خدمات به شماست. ما اینجا هستیم تا برای شما بهترین امکانات و درمانی موثر را فراهم کنیم. کافیست اراده کنید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

3.7/5 - (4 امتیاز)
مدیرسایت
دسته بندی مقاله : مقالات ترک اعتیاد
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

همین حالا تماس بگیرید

02158225
Call Now Buttonمشاوره رایگان