مرکز ترک خصوصی اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد خصوصی
مدیرسایت
24 دسامبر 2022

عوارض مصرف مواد مخدر به حدی است که زندگی عادی را مختل می‌کند. اگر شما هم از نداشتن زندگی عادی خسته شده‌اید و اراده کرده‌اید تا زندگی خود را دوباره بیافرینید، لازم است تا به مرکز ترک اعتیاد مراجعه کنید. اما یک مرکز ترک اعتیاد خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟! در این مطلب به بررسی مرکز ترک اعتیاد خصوصی پیام تندرستی به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

عوارض اعتیاد و مراجعه به مرکز ترک اعتیاد خصوصی

می‌دانیم که مواد اعتیاد آور بر عملکرد مغز اثر می‌گذارند و این ممکن است موجب بروز عوارض زیادی شود، عوارضی مثل از دست دادن کنترل رفتار، که بواسطه آن بسیاری از روابط خانوادگی و اجتماعی از هم می‌پاشد. حتی ممکن است فرد شغل خود را نیز از دست بدهد. مواد مخدر عوارض جسمی بسیاری مانند ابتلا به هپاتیت و… دارد. از شایع‌ترین عوارض روحی اعتیاد می‌توان به افسردگی، اضطراب و اختلالات روان پریشی اشاره کرد. بسیاری از افراد معتاد از عوارض ناشی از اعتیاد خسته شده‌اند و نیاز دارند که روابط اجتماعی و خانوادگی خود را ترمیم کنند. بسیاری هم به دنبال درست کردن ریشه مشکل یعنی علل روانی اعتیاد هستند. اگر شما هم جز این افراد هستید، پیشنهاد ما مراجعه به بهترین مرکز ترک خصوصی اعتیاد تهران یعنی کلینیک پیام تندرستی است. اما چرا مرکز ترک اعتیاد خصوصی پیام؟! مزایای آن چیست؟

ویژگی مرکز ترک خصوصی اعتیاد پیام

ترک اعتیاد خصوصی باعث می‌شود تا تمام برنامه‌های درمانی فرد بیمار با دقت و زیرنظر متخصصان مربوطه انجام شود. از آنجایی که در کلینیک خصوصی ترک اعتیاد پیام، تمام مراحل درمان زیر نظر بهترین پزشک ترک اعتیاد، روانپزشک و روان درمانگر مجرب انجام می‌شود، خیال شما از بابت حل ریشه‌ای مشکل اعتیاد، راحت خواهد شد. مراحل درمان در بهترین کلینیک خصوصی ترک اعتیاد عبارتند از:

  1. تماس بیمار با مرکز ترک اعتیاد خصوصی
  2. دیدار با روانشناس جهت مشاوره رایگان (به منظور آشنایی با مراحل درمان و صحبت راجع به مسائل روحی و روانی فرد)
  3. توسط پزشک ترک اعتیاد کلیه سوابق پزشکی بیمار بررسی خواهد شد.
  4. با توجه به مشاوره اولیه و سوابق پزشکی یک دوره درمانی خاص برای فرد در نظر گرفته می‌شود (متشکل از دارودرمانی و روان درمانی)
  5. دوره ترک اعتیاد شروع می‌شود (طول دوره بسته به حال بیمار، شدت مصرف، نوع ماده مخدر مصرف، بین ۲ تا ۳ هفته خواهد بود.)
  6. سم زدایی انجام می شود.
  7. در طول دوره درمان، روان درمانگر و روانپزشک ترک اعتیاد در کنار بیمار حضور دارند.
  8. بعد از اتمام دوره در صورت بروز افسردگی و اثرات روانی ناشی از ترک اعتیاد، جلسات مشاوره برگزار خواهد شد.

همه موارد بالا، جز خدمات مرکز اعتیاد خصوصی پیام تندرستی است که در مراکز دولتی و کمپ های ترک اعتیاد با این دقت و نظم خاص اجرا نمی‌شود.

البته ذکر این نکته ضروری است که برای ترک اعتیاد، اراده فرد بسیار مهم است. اراده شما چطور است؟ آیا می‌خواهید زندگی خود را تغییر دهید؟! اگر در شروع مسیر درمان هستید و شک و تردید دارید یا از شروع کردن و تجربه کردن علائم ترک می‌ترسید، نگران نباشید! زیرا این حس‌ها کاملا طبیعی بوده و در بیشتر بیماران وجود دارد. یادتان باشد، همیشه سخت‌ترین گام ، اولین گام است. پس اراده کنید و گام اول را بردارید. با بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی تهران یعنی کلینیک پیام تندرستی تماس بگیرید. ما آماده ارائه خدمات مشاوره به شما هستیم.

مزیت ترک در کلینیک خصوصی اعتیاد پیام تندرستی

  • همانطور که در بالا اشاره شد، از امکانات کلینیک ترک خصوصی اعتیاد پیام، داشتن برنامه درمانی منحصر بفرد است که برای هر بیمار با توجه به شرایط روحی و جسمی تنظیم می‌شود.
  • ارائه خدماتی مانند صبحانه، نهار، شام در مرکز ترک اعتیاد خصوصی
  • برخورداری از خدمات مداوم روان درمانگر به منظور حل ریشه‌ای مشکل اعتیاد
  • در کلینیک خصوصی پیام تندرستی، روی مبحث روان فرد تاکید زیادی می‌شود، زیرا هدف اصلی، برخلاف کمپ‌ها تنها پاک کردن جسمی فرد نیست، بلکه تنظیم خلق و خود و استرس بیمار از اولویت‌هاست، تا بتواند در شرایط سخت با مشکل روبرو شود و برای کم کردن استرس خود به سراغ مواد مخدر نرود.
  • مرکز ترک اعتیاد خصوصی پیام، با داشتن پزشکانی مجرب در زمینه درمان اعتیاد، به بهبود بیماران خواهد پرداخت.
  • فضای اطراف بیمار در روند درمان او تاثیرگذار خواهد بود، بنابراین مرکز خصوصی ترک اعتیاد پیام، حداکثر امکانات رفاهی را برای بیماران خود فراهم می‌نماید. امکاناتی مانند اتاق‌های دو یا سه نفره، اتاق خصوصی و اتاق vip که مجهز به کمد، یخچال و تخت هستند. اتاق های خصوصی و یک تخته امکان حضور همراه در کنار بیمار را نیز دارند.
  • داشتن امکانات بازی مانند فوتبال دستی و بیلیارد به منظور سرگرم کردن بیمار و…
  • در بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی تهران، جدیدترین روش‌های درمان زیر نظر پزشکان متخصص انجام می‌شود.

هرگز نباید برای از بین بردن خاصیت بازدارندگی نالتروکسان، دوز بالایی از مواد مخدر و یا الکل را مصرف کنید. مصرف مقدار زیاد مواد مخدر و الکل همراه با این دارو می‌تواند بسیار خطرناک باشد و اثرات اوردوز مواد مخدر را به همراه دارد. حتی قبل از استفاده از دارو‌های ساده باید پزشک خود را در جریان مصرف قرار دهید، زیرا برخی از داروهای تجویزی نیز می‌توانند حاوی مخدر و یا الکل باشند.

کلینیک پیام تندرستی بهترین مرکز کاشت ایمپلنت نالتروکسان همراه با پزشکان متخصص در طول درمان کنار شماست.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۲۲۴۱

هزینه ترک در مرکز خصوصی اعتیاد پیام تندرستی

از آنجایی که برنامه درمانی هر بیمار، کاملا منحصر به فرد طراحی می‌شود و زیر نظر پزشکان مجرب قرار می‌گیرد، بنابراین هزینه ترک در مرکز ترک اعتیاد خصوصی پیام، از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. هزینه معمولا بر اساس شرایط جسمی و روحی بیمار، شدت مصرف، نوع مواد مصرفی، روش انتخابی برای سم زدایی، نوع جلسات روان درمانی و سایر فاکتورها تعیین خواهد شد.

در این مطلب به بررسی ویژگی و مزیت‌های مرکز ترک اعتیاد خصوصی پیام، پرداختیم. حالا نوبت شماست که به ما بگویید، آیا برای درمان خود اراده کرده اید؟ اگر از اعتیاد خسته و کلافه هستید، به بهترین کلینیک خصوصی ترک اعتیاد تهران مراجعه کنید. اگر نیازمند کمک و مشاوره هستید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
مدیرسایت
دسته بندی مقاله : مقالات ترک اعتیاد
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

همین حالا تماس بگیرید

02158225
Call Now Buttonمشاوره رایگان