پیام تندرستی > مرکز ترک ترامادول

مرکز ترک ترامادول

ترک ترامادول

کلینیک شبانه روزی ترک اعتیاد پیام تندرستی به عنوان بهترین مرکز ترک ترامادول، متناسب با نیاز هر بیمار، چندین گزینه درمانی برای ترک ترامادول ارائه می‌دهد. برای برنامه ریزی مسیر درمان، بیماران ابتدا باید نوع درمان مورد نیاز خود را با توجه به پیشنهادات پزشک متخصص از موارد زیر انتخاب کنند. برای اینکه بدانیم برای ترک ترامادول چه باید کرد، باید راه های ترک ترامادول را مورد بررسی قرار دهیم که راه های آن متنوع بوده و ترک قرص ترامادول با این روش‌ها بسیار آسان است. در کل ترک این ماده مخدر کار سختی است اما با استفاده از صحیح ترین روش ترک قرص ترامادول می‌توانید راحت تر آن را ترک کنید.

• سم زدایی تحت نظارت کادر پزشکی
  • بستری تدریجی در کلینیک ترک اعتیاد و اعصاب و روان
  • ترک اعتیاد به صورت سرپایی
  • برنامه ریزی برای مراقبت و پیشگیری از مشکلات بعد از دوره ترک
بستری
- تماس با کلینیک. - پرزنت بیمار توسط پذیرش و ارائه توضیح روند درمان. - هماهنگی جلسه با روانشناس مجموعه به منظور ارائه مشاوره رایگان به بیمار. - توضیح روند درمان به بیمار در جلسه رایگان مشاوره.
روند درمان
روند درمان ترکیب دو روش دارو درمانی و روان درمانی است. حداقل طول دوره درمان از 2 تا 3 هفته (10 تا 21 روز) است که مدت زمان آن با توجه به وضعیت بیمار، میزان دوز مصرفی و نوع ماده ای که مصرف می شود، تعیین خواهد شد.
سرویس ها
اتاق های 1 تخته و 2 تخته در کلینیک در نظر گرفته شده است که دارای کمد و یخچال هستند. صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. امکان حضور همراه در اتاق های یک تخته فراهم است و همچنین امکان استفاده از تلفن همراه و اینترنت رایگان وجود دارد.
سم زدایی
سم زدایی با توجه به نوع اعتیاد و مواد مصرفی انجام می شود. روانپزشک بعد از اتمام دوره درمان نیز بیمار را فالو می کند و همچنین به جهت بهبود اختلالات روانشناسی ناشی از مصرف مواد در کنار ترک اعتیاد، روانکاوی با حضور روانشناس انجام می شود.
ترخیص
کارهای ترخیص بیمار بعد از اتمام دوره درمان و در صورت منفی بودن تست و نرمال شدن وضعیت بیمار از نظر روحی و فیزیکی با تایید پزشک متخصص انجام می شود. بعد از ترخیص نیز با توجه به نیاز بیمار جلسات مشاوره و روانکاوی با روانپزشک ادامه خواهد داشت.

تعیین برنامه ترک ترامادول

هر یک از این گزینه‌های ارائه‌دهنده در بالا مزایای منحصر به فردی دارند. در طی فرآیند تصمیم‌گیری برای آگاهی از اینکه کدام گزینه‌ها برای شما مناسب است، می‌توانید با یکی از متخصصان درمانی کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی تماس بگیرید. برنامه ترک قرص ترامادول 100 پس از ارزیابی و بر اساس نیازهای خاص هر بیمار تنظیم و ارائه می‌شود. در طول ارزیابی، کادر پزشکی ترک اعتیاد کلینیک پیام تندرستی به منظور تعیین میزان اختلال در مصرف مواد بیمار و بروز احتمالی هرگونه اختلال همزمان در سلامت روانی که نیازمند درمان باشد، آزمایشات پزشکی و روانپزشکی لازمه را انجام می‌دهند. ترک ترامادول 100 به هر صورت برای افراد مختلف، دوره‌ها و ویژگی‌های متفاوتی خواهد داشت. روش ترک ترامادول 100 برای افرادی که مدت زمان زیادی را صرف این مواد کرده‌اند بایستی دوره‌های سنگین تری از ترک اعتیاد را طی کند.

ترک ترامادول 225 نیز یکی از مواردی است که باید با توجه به دوز بالاتر آن در نظر داشته باشیم که روش ترک در اصول با دیگر انواع ترامادول یکی بوده و صرفا دوز این دارو‌ها و قرص‌هایی که در دسترس است با یکدیگر فرق دارند. این سوال که ترک ترامادول 225 چقدر طول می‌کشد ارتباط زیادی به مدت و نحوه مصرف یعنی همراه با مواد مخدر دیگر بوده یا خیر، ارتباط و بستگی بسیار زیادی دارد.

از مهمترین فواید سم زدایی مواد مخدر از بدن بصورت تدریجی در کلینیک پیام تندرستی می‌توان به محیط آرام و عاری از وسوسه و محرک آن اشاره کرد. همچنین در موارد اورژانسی امکان دسترسی شبانه‌روزی بیماران به پرسنل روانپزشکی و روانشناسی نیز فراهم گردیده است.

اعتیاد به مصرف ترامادول و دیگر دارو های مخدر می تواند به اندازه مخدر های سنگین مانند کراک و هروئین عوارض داشته باشند. تصمیم گرفتن به ترک اعتیاد و کنار گذاشتن مصرف مواد مخدر یکی از مهم ترین و زیبا ترین مراحل زندگی بیماران مبتلا به اعتیاد است. اگر شما تا کنون گرفتار مصرف ترامادول و دیگر داروهای مخدر بوده اید و حالا آنقدر قدرتمند شده اید که تصمیم به ترک اعتیاد گرفته اید، همراه ما باشید. اکنون که شما اقدام به ترک کرده اید ما هم در کلینیک ترک اعتیاد پیام تندرستی بهترین روش ترک ترامادول را به شما معرفی می کنیم.

تشخیص افراد ترامادولی چگونه است؟ (علائم اعتیاد به ترامادول)

اثرات ترامادول 200 به حدی است که علائم مصرف آن کاملاً آشکار است. علائم فرد ترامادولی نیز کاملاً مشخص است. اگر قرار باشد ما به عنوان افراد درجه یک یا یک دوست به کمک عزیزانمان برویم و یک زندگی سالم را به آن‌ها هدیه کنیم ابتدا باید از نکات مهمی آگاهی پیدا کنیم. اثرات ترامادول به نحوی است که معمولاً بیماران مبتلا به اعتیاد ترامادول، سوء مصرف خود را انکار می‌کنند بنابراین بهتر است ابتدا با نشانه‌های یک فرد معتاد به ترامادول آشنا شوید سپس با مراجعه به مرکز ترک ترامادول در تهران و سایر شهر‌های دیگر به درمان آن اقدام کنید. تشخیص افراد ترامادولی در زمان مصرف کار آسانی است. ترک قرص ترامادول 200 از موضوعات مهمی است که در ترک اعتیاد به آن توجه می‌شود. ترک ترامادول 200 به شکلی است که پس از اینکه متوجه اثرات قرص ترامادول200 توسط فرد شدید و علائم مصرف را در وی تشخیص دادید حتماً برای مشاوره وی را نزد مشاوران متخصص ترک اعتیاد ببرید.

از آنجایی که ترامادول یک مخدر افیونی است علائم خماری آن مانند دیگر مخدر‌های افیونی از جمله تریاک است. علائم اولیه ای که نشان دهنده مصرف ترامادول هستند شامل موارد زیر می‌شوند:

• گوشه‌نشینی، خستگی، بی‌تفاوتی نسبت به خانواده
  • خشونت‌ طلب شدن، پرخاشگری و قانون‌شکن شدن
  • کم شدن فعالیت جسمی
  • از بین رفتن اعتماد به نفس
  • تغییرات شدید در خواب
  • قرمزی چشم‌ها و حواس‌پرتی
مصرف ترامادول

نشانه های ظاهری و جسمی و فیزیکی استفاده از ترامادول کدامند؟

علائم ترک ترامادول ۲۰۰ برای افراد مختلف در سنین و مدت زمان مصرف با یکدیگر فرق دارد. نحوه ترک ترامادول 200 هر چه باشد باید همراه با سم زدایی و پس از آن مرحله‌های مشاوره صورت بگیرد. راه های ترک ترامادول 200 به این شکل است که فرد ابتدا سم زدایی شده و بعد از مرحله سم زدایی، بهترین روش ترک برای وی در نظر گرفته می شود که از روش‌های علمی و پزشکی و وجود روانپزشکان و متخصصان ترک اعتیاد برای ترک استفاده می‌شود. گروه سنی نوجوانان در معرض آسیب‌پذیری بیشتری قرار دارند که آگاهی خانواده‌ها می‌تواند نوجوانان و جوانان را از ورطه نابودی نجات بدهد. خانواده‌ها می‌توانند در صورت مشاهده نشانه‌های ظاهری از قبیل موارد زیر، تشخیص به موقع بدهند و از بروز مشکلات شدیدتر جلوگیری کنند.

روش ترک ترامادول 200 در واقع مراجعه به مراکز درمانی ترک اعتیاد و گذراندن دوره‌های سم زدایی و نقاهت تحت نظر پزشک متخصص ترک اعتیاد است. راه های ترک قرص ترامادول 200 متنوع و برای شرایط مختلف افراد فرق می‌کند. راه‌های ترک ترامادول برای افرادی که 10 سال ترامادول مصرف کرده‌اند قطعاً برای فردی که شش ماه به آن اعتیاد دارد فرق دارد.

• بی قراری شدید
  • تغییر ناگهانی خلق و خو
  • سرخ شدن چشم‌ها
  • نگاه‌های خیره و مات به مدت طولانی
  • نامفهوم شدن نحوه صحبت و ادا نکردن کامل کلمات
  • نداشتن تعادل در حرکت
  • بی توجه شدن به نظافت
  • تاخیر و کندی در انجام کارها
  • خواب آلودگی
نشانه های ظاهری و جسمی و فیزیکی استفاده از ترامادول

اگر شما هم چنین مواردی در ظاهر فرزندانتان مشاهده کردید جای نگرانی نیست؛ شما می توانید با تشخیص به موقع و مراجعه به مرکز تخصصی پیام تندرستی که یک کلینیک روانپزشکی و ترک اعتیاد است، بهترین روش درمانی را انتخاب کنید.

ترک اعتیاد ترامادول چند روز طول می‌کشد؟

علائم سم زدایی قرص ترامادول به طور معمول تا یک روز پس از قطع دارو خود را نشان می‌دهد. به خصوص اگر در حال ترک باشید، ممکن است این سؤال را مطرح کنید که علائم ترک قرص ترامادول دقیقا چه مدت طول می‌کشد؟ مدت زمان سم زدایی ترامادول در مرکز ترک ترامادول برای هر شخص متناسب با میزان مصرف و شرایط جسمی و روحی او متفاوت است. اما می‌تواند از 10 روز تا چند هفته متغیر باشد. دوره علائم ترک بیمار هم به دوز، تحمل، فیزیولوژی و مدت زمان مبارزه او با اختلال مصرف ترامادول بستگی دارد. برخی از پزشکان کاهش خود ترامادول را برای تسهیل قطع وابستگی جسمی انتخاب می‌کنند. این بدان معناست که ممکن است که ترک ترامادول آسان‌تر باشد، اما جدول زمانی علائم ترک طولانی‌تر خواهد بود، چنانکه غلبه کامل بر وابستگی بدن به این ماده اغلب هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد.

سم زدایی بدن از ترامادول

در صورتی که یک نفر پس از ایجاد وابستگی جسمی تصمیم به قطع مصرف قرص ترامادول داشته باشد، احتمال تجربه علائم ترک ترامادول توسط شخص مصرف کننده وجود دارد. این امر ناشی از این است که مغز به این ماده عادت کرده و حتی بسیاری از فرآیندهای خود را برای کمک به حضور ترامادول تطبیق داده است. هنگام فقدان ناگهانی ماده مخدر، مغز در تنظیم چنین فرآیندهایی با سختی‌هایی روبرو می‌شود که باعث القاء علائم ترک ترامادول می‌شود. هدف اصلی از مراجعه به بهترین مرکز ترک ترامادول و سم زدایی بدن از ترامادول، به حداقل رساندن آسیب های ناشی از این ماده شبه مخدر است.

مرکز سم زدایی بدن از مواد مخدر با نام کلینیک پیام در این حوزه فعالیت دارد و بهترین خدمات را در زمینه سم زدایی بدن ارائه می دهد.

مراحل اصلی سم زدایی ترامادول:

• ارزیابی – در این مرحله با توجه به ویزیت روانپزشکی و مشاوره روانشناس ترک اعتیاد، بهترین نحوه درمان برای بیمار تشخیص و ارزیابی می‌شود.
  • تثبیت – در این مرحله، فرد برای دستیابی به حالت عاری از مواد اعتیادآور، مراقبت های ویژه پزشکی و پشتیبانی روانی را دریافت می‌کند.
  • تشویق برای درمان بیشتر – از آنجا که سم زدایی ترامادول درمان کاملی برای سوء مصرف مواد نیست، درمان بیشتری برای بهبودی پایدار توصیه می‌شود، مانند: گروه درمانی، خانواده درمانی و …

بهترین روش کنار گذاشتن قرص ترامادول

ترامادول جزو داروهای اعتیاد آور است که افراد با مصرف بی رویه آن به این ماده معتاد می شوند. اولین مرحله برای شروع ترک، شناخت علل گرایش به سوء مصرف این داروی مخدر است. بعد از این مرحله مهم ترین بخش روند ترک اعتیاد، پذیرش بیمار و تصمیم قلبی او برای ترک اعتیاد است. همیشه استفاده از روش های روانشناسی برای ترک اعتیاد به هر ماده مخدری از ترک کراک گرفته تا ترک متادون و ترامادول بهترین نتیجه را به همراه دارد. زیرا بیماران در طی این فرایند از لحاظ روحی و جسمی حمایت می شوند، وابستگی روحی شان به مصرف مخدر ها کاهش می یابد و در نتیجه می توانند یک ترک اعتیاد بدون بازگشت را تجربه کنند. البته باید به خاطر داشت که مرحله روان درمانی باید در کنار دیگر روش های علمی و نوین از جمله سم زدایی صحیح در مراکز ترک اعتیاد معتبر صورت گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

بهترین روش کنار گذاشتن قرص ترامادول

عوارض ترک کردن ترامادول و علائم خماری آن

بیمارانی که به استفاده از محرک ترامادول اعتیاد پیدا کرده اند به هیچ عنوان نباید به طور ناگهانی مصرف ترامادول را قطع کنند. ترک ناگهانی ترامادول و دیگر مخدر های افیونی خطرناک بوده و باید تحت نظر پزشک در بهترین مرکز ترک ترامادول اقدام به ترک آن کرد. در ادامه به برخی از عوارض و نشانه های ترک مصرف ترامادول اشاره می کنیم.

• از جمله مهم ترین عوارض جسمانی می ‌توان خارش، اختلالات بینایی، استفراغ، خشکی دهان، درد معده، تکرر ادرار، دفع پروتئین در بدن، مشکلات تنفسی، اختلالات جنسی، اسهال، قرمزی چشم ها، تب و احساس سردی در بدن را نام برد.
  • اگر بخواهیم عوارض روحی را بشناسیم می توانیم به مواردی از جمله بروز علائم افسردگی، سردرد، اختلالات خواب، کم اشتهایی، اضطراب، اختلال در تعادل، تحریک پذیری شدید، افزایش خشونت و ضعف اشاره کنیم.

آیا کنار گذاشتن مصرف ترامادول در خانه امکان پذیر است؟

اگر بخواهیم واقع بینانه به این مساله نگاه کنیم بهتر است بگوییم که درمان خانگی برای کسانی توصیه می شود که مدت زمان کمی از اعتیاد آن ها می گذرد. در واقع افرادی که دوز مصرفی آن ها پایین بوده و زمان زیادی از اعتیاد آن ها نمی گذرد، می توانند از روش های ترک اعتیاد ترامادول در خانه استفاده کنند. البته این افراد باید در نظر داشته باشند که مانند ترک هر ماده مخدر دیگری مانند ترک حشیش یا تریاک، باید بعد از انجام آزمایش های لازم و مشورت با پزشک اقدام به ترک اعتیاد در خانه کنند.

پیشنهاد کلینیک تخصصی پیام تندرستی به همه بیماران این است که مرحله سم زدایی را در کلینیک و مراکز سم زدایی بدن سپری کنند و بعد از تجویز پزشک متخصص فرآیند ترک وابستگی را در خانه انجام بدهند. به خاطر داشته باشید که بهترین روش برای ترک اعتیاد در خانه سرگرم شدن با فعالیت های مختلف، داشتن برنامه غذایی سالم و ویژه و همچنین حمایت اعضای خانواده است. اگر شما یا عزیزانتان در زمینه ترک اعتیاد نیاز به مشاوره های بیشتر دارید می توانید با شماره تلفن 02122222241 تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد ترک ترامادول

1. بهترین روش ترک ترامادول چیست؟

بهترین روش ترک ترامادول برای هر فرد متفاوت است زیرا که به شرایط سنی، دوز مصرفی و مدت زمان مصرف وابسته است.

1. ترک ترامادول چند روز طول می کشد؟

مدت زمان ترک ترامادول با توجه به شرایط کلی و میزان مصرف شخص متفاوت خواهد بود که به طور معمول بین 1 تا 3 هفته است.

1. ترامادول را چگونه باید ترک کرد؟

برای ترک باید به مرکز معتبر ترک ترامادول مراجعه کرد که متخصص مجرب از روش های به روز و نوین برای درمان فرد مصرف کننده، استفاده کند.